Paulina Stępień objęła stanowisko wiceprezesa zarządu ds. Komunikacji i PR w SuperLIGA S.A
Nowa członkini zarządu odpowiedzialna będzie za wzmocnienie komunikacji zewnętrznej wokół LOTTO SuperLIGI – szczególnie w środowisku biznesowym, a także wzrost rozpoznawalności rozgrywek w przestrzeni publicznej.
SuperLIGA S.A., zarządzająca LOTTO SuperLIGĄ, jedyną na świecie w pełni profesjonalną ligą tenisową, od momentu uruchomienia projektu w 2022 roku z powodzeniem realizuje przyjętą strategię rozwoju oraz komunikacji. Przez pierwsze dwa lata działalności spółka koncentrowała się na stworzeniu „produktu” o wysokim poziomie sportowym oraz organizacyjnym, umacniając swoją pozycję w środowisku tenisowym oraz w regionie. Kolejny etap strategii zakłada większą ekspozycję w przestrzeni publicznej. Osiągnięcie tego celu to jedno z wyzwań, jakie stawia przed sobą Paulina Stępień, która dołączyła do zespołu LOTTO SuperLIGI w roli wiceprezesa zarządu ds. Komunikacji i PR.
– Wchodzimy w nowy etap komunikacji z rynkiem. Powstał świetnie opakowany produkt sportowy, który promuje polski tenis i aktywizuje młodych ludzi do uprawiania tej dyscypliny. Chcemy zacząć konsumować ten sukces – otworzyć się na kolejne grupy odbiorców, przyciągać do projektu partnerów oraz inwestorów, którzy skorzystają zarówno biznesowo, jak i wizerunkowo na obecności w LOTTO SuperLIDZE – powiedziała Paulina Stępień.
Do zadań nowej wiceprezes zarządu należeć będzie zarządzanie całościową strategią komunikacji zewnętrznej oraz budowanie relacji z kluczowymi interesariuszami marki, takimi jak partnerzy biznesowi, media, sponsorzy czy organizacje sportowe. W swojej pracy odpowiadać będzie między innymi za kreowanie wizerunku ligi, rozwój strategii marketingowej oraz wzmacnianie jej pozycji na rynku – szczególnie w środowisku biznesowym.
– W długoterminowej perspektywie poprzez rozwój ligi będziemy dążyć do popularyzacji tenisa w Polsce, co przełoży się na większe zainteresowanie zarówno samym sportem, jak i naszymi rozgrywkami – dodała Stępień.
Nowa wiceprezes zarządu od początku swojej kariery zawodowej związana była z dziennikarstwem, branżą eventową i PR-em. Przez osiem lat pracowała dla Polskiego Radia. Brała udział w wielu międzynarodowych programach szkoleniowych, gdzie nabywała umiejętności w obszarze public relations, a także uczyła się zarządzaniem zespołami i projektami, czy budżetowania, m.in. w Brukseli, Barcelonie czy Lanouaille we Francji. Pracowała dla największych marek z różnych branż i obszarów rynku, specjalizując się w obszarze corporate communication.
Więcej informacji o rozgrywkach LOTTO SuperLIGI znajduje się pod adresem: https://superligatenis.pl/.
Sponsorem tytularnym rozgrywek jest marka LOTTO, której właścicielem jest Totalizator Sportowy.