Lotna z kontraktem na obsługę firmy Polargos
Lotna z kontraktem na obsługę firmy Polargos
Agencja kreatywna Lotna podpisała półtoraroczny kontrakt na kompleksową obsługę marki Polargos – jednego z czołowych producentów bram i ogrodzeń w Polsce. Agencja przejmuje zadania na wszystkich płaszczyznach działalności komunikacyjnej firmy.
– Cieszymy się, że udało nam się zawrzeć porozumienie między Lotną, a firmą Polargos – komentuje Anita Kamila Sochacka – managing director i co-owner agencji. – Jest to zwieńczenie wielomiesięcznego procesu negocjacji i technicznych przygotowań.
Agencja, na pierwszym etapie współpracy, zajęła się kompleksowym rebrandingiem firmy – stworzyła nową identyfikację wizualną, która od kilku tygodni jest konsekwentnie implementowana na wszystkie kanały komunikacji. Wszystko w oparciu o wypracowaną strategię komunikacji, która powstała w komórce strategicznej Lotnej.
– Nowy znak ściśle koresponduje z charakterem działalności firmy. Zbudowany jest on z dwuelementowego sygnetu, będącego metaforycznym przedstawieniem otwartej bramy oraz wpisanej w sam środek nazwy marki. Całość wieńczy claim: Ogrodzenia od profesjonalistów. To właśnie ten claim jest esencją opracowanej dla Polargos strategii komunikacji – mówi Piotr Flis – executive director i co-owner Lotnej. – Produkty naszego klienta produkty należą do segmentu DIY, chcemy uświadamiać potencjalnym klientom, że dzięki naszemu profesjonalizmowi, każdy poradzi sobie z montażem, przy niewielkiej, sąsiedzkiej pomocy – nawet bez udziału ekspertów czy fachowców. – dodaje Flis.
– Oprócz kwestii wizualnych bardzo ważne jest to, co mówimy o firmie, jak to robimy i gdzie – zaznacza Piotr Mateńko – head of social media Lotnej, który nadzoruje zespół zajmujący się komunikacją Polargos w kanałach digitalowych – Polargos jest jednym z czołowych producentów ogrodzeń w Polsce. Firma wprowadziła wysokiej jakości ogrodzenia do marketów w naszym kraju i uczyniła je dostępnymi dla szerokiej gamy klientów. Jednym z naszych celów jest pokazanie tego userom na poszczególnych platformach socialmediowych. Nasze działania mają na celu zazębienie celów zarówno wizerunkowych, jak i sprzedażowych marki. Chcemy aby Polargos postrzegany był jako producent ogrodzeń bardzo dobrej jakości, dostępnych w atrakcyjnej i osiągalnej dla każdego cenie – dodaje.
Lotna, prócz komunikacji digitalowej, zajmować się będzie również tworzeniem materiałów BTL oraz wszystkich niestandardowych akcji, które będą promować Polargos.
– Ważne jest także doradztwo – dodaje Anita Kamila Sochacka – Na każdym etapie wspieramy merytorycznie Klienta, dzieląc się naszą wiedzą, spostrzeżeniami oraz organizując spotkania, na których dokładnie tłumaczymy zasadność poszczególnych rozwiązań. Dzięki temu możemy osiągnąć perfekcyjny poziom współpracy, w ramach której obie strony są wyposażone w niezbędną wiedzę.
W ramach nawiązania współpracy, w Lotnej stworzono specjalny zespół projektowy zajmujący się obsługą marki Polargos.
Comments
