Lotna z kontraktem na obsługę firmy Polargos

Informacja Prasowa - 22.04.2022
217

Lotna z kontraktem na obsługę firmy Polargos

Lotna z kontraktem na obsługę firmy Polargos

Agencja kreatywna Lotna podpisała półtoraroczny kontrakt na kompleksową obsługę marki Polargos – jednego z czołowych producentów bram i ogrodzeń w Polsce. Agencja przejmuje zadania na wszystkich płaszczyznach działalności komunikacyjnej firmy.

Cieszymy się, że udało nam się zawrzeć porozumienie między Lotną, a firmą Polargos – komentuje Anita Kamila Sochacka – managing director i co-owner agencji. – Jest to zwieńczenie wielomiesięcznego procesu negocjacji i technicznych przygotowań.

Agencja, na pierwszym etapie współpracy, zajęła się kompleksowym rebrandingiem firmy – stworzyła nową identyfikację wizualną, która od kilku tygodni jest konsekwentnie implementowana na wszystkie kanały komunikacji. Wszystko w oparciu o wypracowaną strategię komunikacji, która powstała w komórce strategicznej Lotnej.

Nowy znak ściśle koresponduje z charakterem działalności firmy. Zbudowany jest on z dwuelementowego sygnetu, będącego metaforycznym przedstawieniem otwartej bramy oraz wpisanej w sam środek nazwy marki. Całość wieńczy claim: Ogrodzenia od profesjonalistów. To właśnie ten claim jest esencją opracowanej dla Polargos strategii komunikacji – mówi Piotr Flis – executive director i co-owner Lotnej. – Produkty naszego klienta produkty należą do segmentu DIY, chcemy uświadamiać potencjalnym klientom, że dzięki naszemu profesjonalizmowi, każdy poradzi sobie z montażem, przy niewielkiej, sąsiedzkiej pomocy – nawet bez udziału ekspertów czy fachowców. – dodaje Flis.

Oprócz kwestii wizualnych bardzo ważne jest to, co mówimy o firmie, jak to robimy i gdzie – zaznacza Piotr Mateńko – head of social media Lotnej, który nadzoruje zespół zajmujący się komunikacją Polargos w kanałach digitalowych – Polargos jest jednym z czołowych producentów ogrodzeń w Polsce. Firma wprowadziła wysokiej jakości ogrodzenia do marketów w naszym kraju i uczyniła je dostępnymi dla szerokiej gamy klientów. Jednym z naszych celów jest pokazanie tego userom na poszczególnych platformach socialmediowych. Nasze działania mają na celu zazębienie celów zarówno wizerunkowych, jak i sprzedażowych marki. Chcemy aby Polargos  postrzegany był jako producent ogrodzeń bardzo dobrej jakości, dostępnych w atrakcyjnej i osiągalnej dla każdego cenie – dodaje.

Lotna, prócz komunikacji digitalowej, zajmować się będzie również tworzeniem materiałów BTL oraz wszystkich niestandardowych akcji, które będą promować Polargos.

Ważne jest także doradztwo – dodaje Anita Kamila SochackaNa każdym etapie wspieramy merytorycznie Klienta, dzieląc się naszą wiedzą, spostrzeżeniami oraz organizując spotkania, na których dokładnie tłumaczymy zasadność poszczególnych rozwiązań. Dzięki temu możemy osiągnąć perfekcyjny poziom współpracy, w ramach której obie strony są wyposażone w niezbędną wiedzę.

W ramach nawiązania współpracy, w Lotnej stworzono specjalny zespół projektowy zajmujący się obsługą marki Polargos.

 

Comments

comments

217
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...