Lotna wygrywa przetarg na kampanię jesienną enel-med stomatologia

Informacja Prasowa - 14.10.2021
202

Lotna wygrywa przetarg na kampanię jesienną enel-med stomatologia

Lotna wygrywa przetarg na kampanię jesienną enel-med stomatologia

Wystartowała jesienna kampania sprzedażowa enel-med stomatologia, promująca usługi implantologii i protetyki. Za koncepcję kreatywną i opracowanie kampanii odpowiada agencja kreatywna Lotna.

Kampania prowadzona jest w oparciu o niestandardowe rozwiązanie kreatywne – jej key visual przedstawia wycięty w kamizelce ratunkowej kształt zęba, której towarzyszy główne hasło – „na ratunek zębom”.

Chcieliśmy postawić na zaskakujące i niestandardowe skojarzenia, które będą dobrze promować ofertę enel – med – mówi Anita Kamila Sochacka, co-owner i creative director w Lotnej. – Kreacja, opierająca się na zabawie obrazem i słowem, bezpośrednio jak i w przenośni prezentuje możliwości, jakie daje implantologia i protetyka. Pomarańczowy kolor kamizelki przykuwa uwagę odbiorcy, a poza tym – dobrze komponuje się z głównym kodem kolorystycznym enel-med, bazującym na zieleni. Hasło „na ratunek zębom” jest zarówno zaczepne, ale też w punkt odnoszące się do fachowej wiedzy specjalistów, którzy w gabinetach enel-med prezentują swoją najwyższą jakość i doświadczenie – uzupełnia.

Kampania prowadzona jest zarówno w kanałach online (social media, digital, mailingi) jak i we wszystkich centrach medycznych firmy.

 

 

 

Comments

comments

202
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...