Lotna wygrywa obsługę Tommee Tippee

Informacja Prasowa - 12.04.2024
144

Agencja kreatywna i brandingowa Lotna wygrała przetarg na prowadzenie komunikacji Tommee Tippee w mediach społecznościowych.

Tommee Tippee to jedna z największych i najstarszych marek działających w branży produktów skierowanych do niemowląt i młodych matek, której dystrybutorem w Polsce jest TM Toys.

Proces przetargowy składał się z dwóch etapów.

Po wnikliwym brefiengu oraz debriefingach przedstawiliśmy ofertę kreatywno-strategiczną – komentuje Sylwia Dudzińska, Client Service Director w Lotna – Po pozytywnym odbiorze, drugi etap – czyli negocjacje warunków współpracy – przebiegł bezproblemowo i bardzo szybko. Cieszymy się, że nasza propozycja spotkała się z uznaniem Klienta i nie możemy się już doczekać wyników i odbioru ze strony użytkowników SoMe – dodaje.

Branża parentingowa to od wielu lat jedna z najszybciej rozwijających się nisz w polskim internecie – zarówno pod kątem działalności marek jak i influencingu – zauważa Piotr Mateńko, Head of Social Media Lotna. – Aspekty takie jak empatia i zrozumienie grupy odbiorców stają się tutaj szczególnie istotne. Naszym celem jest pokazanie Tommee Tippee jako brandu, który nie tylko rozumie codzienność młodych mam, ale też ma pomysł na wsparcie w ich macierzyństwie.

 Komunikacja prowadzona jest pod parasolowym hasłem #SzczeryGłosMamy.

Chcemy tym samym oddać symbolicznie głos wszystkim młodym mamom. W Tommee Tippee zawsze istotne są dla nas ich opinie i spostrzeżenia – dzięki nim możemy stale udoskonalać nasze produkty oraz dostosowywać się do potrzeb zarówno dzieci jak i rodziców – mówi Martyna Szustakowska, Brand Manager marki Tommee Tippee.

Do zadań agencji Lotna należy stała obsługa profilów marki na Facebooku i Instagramie w oparciu o strategię komunikacji przygotowanej przez agencję. Celem prowadzonych działań jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku Tommee Tippee w świadomości userów oraz zwiększanie jej rozpoznawalności.

Comments

comments

144
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...