Lotna autorem kreacji nowej linii kosmetycznej Gift of Nature
Marka kosmetyczna Gift of Nature by Vis Plantis wprowadziła na rynek in-out’ową linię kosmetyków – żeli pod prysznic i balsamów do ciała. Branding produktów przygotowała agencja kreatywna Lotna.
Koncepcja kreatywna przygotowana została z myślą o podkreśleniu najważniejszych cech produktu – wiosenno-letniego charakteru nasyconego owocami i tropikalnym stylem.
– Chcieliśmy stworzyć kreację, która swoimi barwami i stylistyką będzie wyróżniała się na półce i zwracała na siebie uwagę konsumentów – komentuje Anita Kamila Sochacka – co-owner Lotnej, sprawująca nadzór kreatywny nad projektem.
Dwie specjalne linie zapachowe – czerwone jabłuszko i owoce egzotyczne – zostały podkreślone nie tylko przez kolory, ale też wyraźne i duże nazwy, a także ilustracyjny styl, który jest charakterystyczny dla wcześniejszych etykiet marki.
– Tym samym osiągnęliśmy nie tylko dobrą ekspozycję produktu, ale też zachowaliśmy spójność stylistyczną brandu, czerpiąc przy okazji z najnowszych trendów obowiązujących w świecie graficznym – dodaje Anita Kamila Sochacka.
Prezentowana linia kosmetyków z dwoma liniami zapachowymi zadebiutowała na rynku w zeszłym tygodniu.
Autorem konceptu kreatywnego i projektu jest graphic designerka Lotnej – Katarzyna Łoboda – Karki.