Loteria Wstrząśnij Głodem po nagrodę – nowa realizacja NAV agency i Mint Media

Informacja Prasowa - 04.06.2019
117

Loteria Wstrząśnij Głodem po nagrodę – nowa realizacja NAV agency i Mint Media

13 maja wystartowała loteria „Wstrząśnij Głodem po nagrodę!”, promująca produkty Danio w sieci sklepów Biedronka. Za realizację odpowiadają NAV agency oraz agencja interaktywna Mint Media.

Celem projektu jest zachęcenie konsumentów do zaangażowania, w czym mają pomóc innowacyjne rozwiązania digitalowe. W ramach współpracy, NAV agency opracowała koncepcję kreatywną, key visual, mechanizm działania dedykowanej strony oraz wszystkie projekty graficzne związane z loterią. Agencja odpowiada także za jej kompleksową organizację i obsługę prawną.

Przetwarzanie zgłoszeń loteryjnych odbywa się za pomocą interaktywnej aplikacji mobilnej, zintegrowanej z systemem generowania kodów na paragonach Biedronki. Za tę część projektu odpowiedzialna jest agencja Mint Media.

Pierwszym krokiem, który muszą wykonać klienci chcący wziąć udział w zabawie, jest zakup  produktu Danio o smaku waniliowym w sklepie sieci Biedronka i wpisanie kodu z paragonu na stronie www.wstrzasnijglodem.pl. Następnie, w celu sprawdzenia wygranej, uczestnicy muszą wstrząsnąć swoim telefonem komórkowym. Moment losowania na ekranie smartfona wspierają dodatkowo krótkie i angażujące animacje, które wydłużają czas pobytu użytkownika w aplikacji i zachęcają do powrotu z kolejnymi kodami z paragonów.

„Wykorzystanie nośnika, jakim są dodatkowe wydruki z kodem przy kasie, jest strzałem w dziesiątkę. Sieć Biedronka oferuje bardzo ograniczone wsparcie na poziomie POSM, a w ten sposób uzyskaliśmy dodatkowy, bardzo silny touchpoint, odpowiadający za blisko połowę zgłoszeń od uczestników. Konsument otrzymuje wydruk z kodem i adresem strony zawsze, kiedy spełni warunek zakupowy – nawet jeśli nie wiedział wcześniej o loterii. To w połączeniu z mobilnym charakterem aplikacji, minimalizuje barierę wejścia. Wszystko, co musisz zrobić to wejść na stronę i wpisać kod, bo warunek zakupowy masz już siłą rzeczy spełniony.” – komentuje Tomek Seremet z NAV agency.

Dodatkowo, agencje stworzyły dla sieci sklepów bota na Messengerze, który jest skonfigurowany i zintegrowany z platformą wspierająca moderację – NapoleonCat. Zadaniem bota jest informowanie użytkowników odwiedzających fanpage Biedronki o trwającej akcji i zachęcanie ich do wzięcia udziału w zabawie lub przekierowywanie komunikacji bezpośrednio do działu obsługi klienta.

„Biorąc pod uwagę fakt, że coraz więcej użytkowników Internetu korzysta z niego najczęściej na swoich telefonach oraz, iż ponad 65% Polaków posiada smartfona, zdecydowaliśmy się, aby aplikacja była dostępna tylko z poziomu  mobile. Przełożyło się to bezpośrednio na wzrost liczby zgłoszeń, ponieważ duża część losowań jest realizowana od razu tuż po zakupie w sieci Biedronka.” – komentuje Piotr Wojtalewicz z Mint Media.

Comments

comments

117
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...