Loteria „Urodzinowe punktowanie” na 10. urodziny PayBack

Informacja Prasowa - 04.09.2019
110

Loteria „Urodzinowe punktowanie” na 10. urodziny PayBack

PAYBACK, największy multipartnerski Program Bonusowy, który już od 10 lat z sukcesem działa na polskim rynku, zaprasza do świętowania swojego jubileuszu. Wszyscy uczestnicy, którzy od 4 września do 8 października zrobią zakupy u partnerów Programu, mogą codziennie wygrać 1 milion punktów w loterii urodzinowej. Loteria będzie wspierana kampanią ATL oraz działaniami BTL.

W ten sposób chcemy nagrodzićuczestników podwójnie – nie tylko punktami za zakupy, ale także losem, który każdego dnia daje szansę na wygranie miliona punktów – mówi Tomasz Głos, dyrektor ds. współpracy z kluczowymi partnerami w PAYBACK Polska.

Zasady są proste: wystarczy zrobić zakupy z kartą PAYBACK u partnerów Programu – jeden promocyjny zakup to jeden los – a następnie sprawdzić na stronie www.payback.pl/loteriaczy to nasz numer zarejestrowanej karty okazał się szczęśliwy.

Loteria „Urodzinowe punktowanie” to największa akcja multipartnerska organizowana przez PAYBACK w tym roku. Jak zawsze dajemy dużą swobodę wyboru nagród, ponieważ zdobyte punkty można wymienić na nagrody rzeczowe, bony zakupowe, mile lotnicze albo przekazać je na program charytatywny dożywiania dzieci – dodaje Tomasz Głos.

Regulamin urodzinowej loterii dostępny jest na stronie: www.payback.pl/regulamin.

Kampania marketingowa

Loteria urodzinowa PAYBACK promowana będzie 30-sekundowym spotem radiowym, emitowanym m.in. w Radiu Zet, RMF, Trójce, a także wybranych stacjach Drapacza Chmur. Specjalny spot wyświetlany będzie również w Multikinie. Dostępny jest także na YouTube pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=vSFVuKmJGYI&feature=youtu.be. Dodatkowo, na swoich kanałach na Instagramie, o akcji informować będą influencerzy tacy jak marcinlukasik oraz julietteinwonderland. Działania BTL obejmują promocję za pomocą materiałów POS, w tym ulotek, gazetek i plakatów u partnerów loterii. O loterii konsumenci dowiedzą się również z mediów własnych PAYBACK, obejmujących specjalny landing page, media społecznościowe oraz mailingi.

Comments

comments

110
Komentarze
  • sandra jasiek

    Super sprawa, takie firmy się właśnie docenia które dbają o swoich klientów. Konkurs dla mnie jest jasny i zaraz lece zrobi zakupy

Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...