L’Oréal Brandstorm 2019 – zapisy trwają!

Jerzy Ciszewski - 18.01.2019
165

L’Oréal Brandstorm 2019 - zapisy trwają!

L’Oréal Brandstorm 2019 – zapisy trwają!

Weź udział w konkursie L’Oréal Brandstorm 2019 i wygraj 3-miesięczny staż w największym inkubatorze start-upów na świecie

Warszawa, 17 stycznia 2019 – Jeszcze przez 4 tygodnie – do 15 lutego, studenci z Polski i Krajów Bałtyckich mogą zgłaszać projekty do międzynarodowego konkursu L’Oréal Brandstorm 2019. Tym razem do wygrania jest wyjątkowa nagroda główna – 3-miesięczny staż w Station F w Paryżu, największej na świecie przestrzeni co-workingowej dla start-upów. Zwycięski zespół będzie miał możliwość pracy nad realizacją swojego pomysłu pod okiem wybitnych specjalistów.

W tegorocznej, 27-ej już edycji tego innowacyjnego inkubatora talentów, zadaniem uczestników jest opracowanie nowatorskiej koncepcji pielęgnacji skóry. Finał regionalny dla Polski i Krajów Bałtyckich odbędzie się 15 kwietnia. Drużyna, która zwycięży na tym etapie otrzyma 1000 euro i wygra bilet do Paryża, gdzie w dniach 22-24 maja br. weźmie udział w wielkim finale, aby zawalczyć o wyjątkowy staż w Station F.

Aby wziąć udział w rywalizacji należy zgłosić trzyosobowy zespół oraz opracować rozwiązanie zadania konkursowego. Patronem tegorocznej edycji jest dywizja Produktów Aktywnych (czyli m.in. takie marki jak Vichy, La Roche-Posay, SkinCeuticals czy CeraVe).

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 15-tego lutego za pośrednictwem platformy http://bit.ly/Brandstorm2019 Projekty należy zgłaszać w formie prezentacji. Zostaną one ocenione przez ekspertów L’Oréal, którzy wyłonią uczestników finału regionalnego Poland&Baltic. Finaliści będą mieli okazję zaprezentować swoje pomysły przed managerami L’Oréal Poland&Baltic oraz L’Oréal Warsaw Plant. Zwycięski zespół poleci na wielki finał do Paryża.

Przez 27 lat L’Oréal uczynił Brandstorm jednym z najważniejszych konkursów dla studentów na świecie. Do tej pory wzięło w nim udział prawie 180 000 kandydatów z ponad 60 krajów. „Sukcesem Brandstorm jest to, że umożliwia on studentom nie tylko możliwość wcielenia w życie ich innowacyjnych pomysłów, ale oferuje im prawdziwy proces uczenia się” – mówi mówi Marcin Kępa, Talent Attraction & Acquisition Specialist, L’Oréal Polska. Z punktu widzenia studentów praca nad innowacjami w trybie testowym i naukowym jest coraz bardziej atrakcyjna: liczba kandydatów na zwycięzców konkursu wzrosła ponad dwukrotnie w ciągu ostatnich dwóch lat.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=-Pcpe0WK6Iw  zwiastun edycji 2019.

O Brandstorm

Brandstorm to jedna z pionierskich inicjatyw firmy L’Oréal, organizowana od 1992 roku i jeden z największych konkursów dla studentów na świecie. W tym czasie uczestniczyło w nim 180 000 studentów z 60 krajów, którzy ubiegali się o nagrodę główną oraz możliwość rozpoczęcia kariery w strukturach firmy. Przez te lata konkurs ewoluował od inicjatywy marketingowej do biznesowej, poruszającej tematykę rozwoju produktu, travel retail a także digital. W Polsce projekt co roku gromadzi setki uczestników z różnych uczelni w całym kraju.

O L’Oréal

Od ponad stu lat działalność Grupy L’Oréal jest związana z biznesem dotyczącym piękna. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 34 różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2017 roku obroty sięgające 26.06 miliarda euro i obecnie zatrudnia 82 600 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, L’Oréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w centrach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych, własnych sklepach firmowych, a także w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 3 885 badaczy i naukowców stanowi podstawę dla strategii L’Oréal: dążenia do spełnienia wszystkich marzeń o pięknie Klientów w każdym zakątku świata. Najnowsze zobowiązanie L’Oréal dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2020 „Sharing Beauty With All” stawia ambitne cele zrównoważonego rozwoju w każdym punkcie łańcucha wartości.

 

 

Comments

comments

165
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...