Lokalna kampania marki Puma dla Sizeer 
z udziałem ReTo i Zuzy Jabłońskiej

Informacja Prasowa - 18.02.2020
58

Lokalna kampania marki Puma dla Sizeer 
z udziałem ReTo i Zuzy Jabłońskiej

14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.

W ramach kampanii powstała sesja zdjęciowa oraz video, które zostały wykorzystane na witrynach oraz w materiałach instore sklepów PUMA i SIZEER, a także w kampanii digitalowej. Efekty będzie można podziwiać do 15 marca 2020 r. Zdjęcia z wizerunkiem artystów wykonał Paweł Fabjański (Shootme), asystował mu Tymek Maciejewski. Za kamerą stanął Mateusz Golis, a za koncepcję, scenariusz i reżyserię odpowiada agencja high&.

RS-X³ to nowa propozycja od marki PUMA. Buty z rodziny RS-X charakteryzuje komfort użytkowania, różnorodna kolorystyka, a także dynamiczna, sportowa sylwetka wzorowana na słynnym modelu z lat 80. RS-X³ Puzzle posiada siateczkową cholewkę z detalami w różnorodnych kombinacjach kolorystycznych. Na pięcie buta znajduje się wyraziste logo PUMA, a z boku biały pasek Formstrip z syntetycznej skóry.

Comments

comments

58
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...