string(117) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/05/34374148186_5e60ed3c59_b-1024x500.jpg');"
string(91) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/05/34374148186_5e60ed3c59_b-1024x500.jpg"
Władze Łodzi ogłosiły przetarg na kampanię w social mediach
Urząd Miasta w Łodzi ogłosił przetarg na kampanię komunikacyjno-reklamową miasta w mediach społecznościowych.
Władze Łodzi chcą zaangażować do kampanii osobowości internetowe, które pokażą miasto w swoich kanałach społecznościowych. Do zadań wybranej agencji będzie należało więc m.in nawiązanie współpracy z wybranymi influencerami. W ogłoszeniu czytamy również, że w kampanii mają zostać wykorzystane Snapchat i Facebook. Miasto chce zwiększyć swoje zasięgi w mediach społecznościowych, szczególnie na Facebooku.
Pełną treść ogłoszenia można przeczytać: tutaj
Więcej informacji o przetargu na stronie Urzędu Miasta Łodzi.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...