Lody jak ze snów, czyli kampania nowości od E.Wedel

Informacja Prasowa - 12.06.2019
158

Lody jak ze snów, czyli kampania nowości od E.Wedel

Od kwietnia fani słodyczy E.Wedel mogą cieszyć się idealnym połączeniem oryginalnej wedlowskiej czekolady, kremowego wnętrza i nieoczywistych dodatków w absolutnie nowej postaci – marka do swojej oferty wprowadziła bowiem długo wyczekiwane lody. Taki krok zasługuje na wyjątkową oprawę, dlatego launch lodowej linii wspiera komunikacja jak ze snu. To właśnie w świat sennych marzeń przenoszą odbiorcę zrealizowane w ramach lodowej kampanii cztery oryginalne spoty. 

Sny są odzwierciedleniem naszych pragnień, a o wyjątkowych lodach każdy marzy od dziecka. Nasze pragnienia wpływają na podświadomość, która odtwarza je w snach, w typowy dla nich – nierealny i piękny sposób. To właśnie takie wizje lodów można zobaczyć w reklamach telewizyjnych, w których sen o pozornie zwykłej sytuacji, zamienia się w senne marzenie o lodach E.Wedel.

-Nowe lody w portfolio produktowym marki E.Wedel są odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Chcemy, aby słodkie marzenia naszych klientów mogły się spełnia niezależnie od pory roku czy pogody panującej za oknem. W reklamowych spotach pokazaliśmy jak prozaiczny sen przeistacza się w lodowy raj–  mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.

Nowa linia lodów od E.Wedel obejmuje cztery warianty smakowe – abstrakcyjną historię o każdym z nich opowiadają 4 różne, 10-sekundowe spoty, w których sen o pozornie zwykłej sytuacji, zamienia się w senne marzenie o wedlowskich lodach. Każdy z filmów pokazuje wyjątkowe składniki danego wariantu i sposób powstawania w abstrakcyjny, lecz niezwykle apetyczny sposób. Wszystkie filmy zostały wykonane w animacji 3D, a muzykę do nich skomponował Radzimir „Jimek” Dębski.

Za koncept komunikacji odpowiada Agencja Ogilvy, filmy wyreżyserował Jarosław Kita, a animację 3D przygotowało studio Lunapark. Poza spotami w TV, kampania obejmuje spoty w kinie, CTL, działania digital i w social mediach (realizowane przez agencję Ogilvy). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, a działania PR realizuje Agencja Walk PR.

Linki do spotów E.Wedel – Lody jak ze snów:

Waniliowe – https://www.youtube.com/watch?v=g8jNstalMSc

Czekoladowe –  https://www.youtube.com/watch?v=MLB03uV19Ek

Truskawkowe –  https://www.youtube.com/watch?v=teYwIedDDWs

Karmelowe – https://www.youtube.com/watch?v=-u50-aWq1IM

Comments

comments

158
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...