Kultowe lody Ben & Jerry’s debiutują w Polsce. Sprawdź, gdzie dostaniesz je za darmo!

Informacja Prasowa - 04.04.2017
86

Kultowa marka lodów wchodzi do Polski - gdzie dostaniesz je za darmo?

4 kwietnia debiutuje w Polsce znana na całym świacie marka modów Ben & Jerry’s. Z tej okazji Univeler, producent lodów, rozdaje je darmo w kilkunastu punktach. W Warszawie można je dostać w food tracku przy stacji PKP Śródmieście. 

Unilever Polska rozszerza portfolio produktów dostępnych na polskim rynku o znaną na całym świecie markę Ben & Jerry’s z segmentu lodów superpremium. Lody Ben & Jerry’s dostępne będą w Polsce w sześciu wariantach smakowych i dwóch gramaturach. Oficjalny launch produktów prowadzony jest 4 kwietnia.

Poland-Ben-Jerrys-cookie-dough-140317_tcm1346-501094_w400

Ben & Jerry’s to marka stworzona w 1978 roku przez dwójkę przyjaciół: Bena Cohena i Jerry’ego Greenfielda. Dostępna w ponad 30 krajach na całym świecie, charakteryzuje się nie tylko bogatymi dodatkami, jak przykładowo wielkie kawałki ciasteczek, czekoladki czy gęste sosy, ale także wyjątkową starannością w doborze składników pod kątem jakości oraz misją w zakresie odpowiedzialności społecznej. Strategia marki opiera się na promocji wartości związanych ze zrównoważonym rozwojem i Sprawiedliwym Handlem, wyrażonych w podejściu do pozyskiwania surowców oraz wpływu na środowisko.

Wprowadzenie do Polski tej lubianej i cenionej na całym świecie marki lodów jest odpowiedzią na potrzeby Polaków, którzy coraz chętniej spożywają lody z segmentu premium, oraz kupują produkty, które w swojej misji nawiązują do ważnych aspektów społecznych czy środowiskowych – a właśnie takim produktem są lody Ben & Jerry’s” – zapewnia Oscar Krysik, Brand Manager Ben & Jerry’s.

Kampania launchowa marki Ben & Jerry’s będzie przeprowadzona wspólnie z partnerem – Fundacją „Koalicja Sprawiedliwego Handlu” – Fairtrade Polska. Fundamentem współpracy marki Ben & Jerry’s z systemem Fairtrade jest troska o sprawiedliwe relacje handlowe w całym łańcuchu dostaw i działanie zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Od dawna z entuzjazmem obserwujemy działania marki Ben & Jerry’s, która prezentuje niezmiennie wysokie standardy pod względem poszanowania drobnych producentów kakao, cukru trzcinowego, wanilii czy bananów” – podkreśla Andrzej Żwawa, Prezes Zarządu Fairtrade Polska. „Dla konsumentów w Polsce wprowadzenie na rynek lodów Ben & Jerry’s oznacza istotne poszerzenie oferty produktów z certyfikatem Sprawiedliwego Handlu, a dla rolników z krajów tzw. globalnego południa dodatkowe możliwości sprzedaży plonów na zasadach Fairtrade – dodaje.

Jednym z pierwszych elementów kampanii promocyjnej będą przypadające na 4 kwietnia 2017 roku obchody Free Cone Day Ben & Jerry’s. W tym dniu, we wszystkich krajach, w których marka jest obecna, organizowane są specjalne wydarzenia, podczas których ich uczestnicy mogą za darmo spróbować lodów oraz wziąć udział w jednej z wielu atrakcji.

Ben & Jerry’s poszerzy portfolio Unilever w segmencie lodów, w którym znajdują się takie pozycje jak m.in: Magnum, Big Milk, Cornetto i Twister.

 

Comments

comments

86
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...