LocoPaczka z pomocą od LocoMotive
LocoPaczka z pomocą od LocoMotive
Zespół domu postprodukcyjnego LocoMotive rozpoczął akcję „LocoPaczka”, której celem jest wsparcie pracowników ochrony zdrowia. Zarząd studia postanowił przeznaczyć część pieniędzy z projektów realizowanych w czasie kwarantanny na zakup niezbędnych artykułów ochronnych.
Pierwsza LocoPaczka została już przygotowana i przekazana zespołowi Kliniki Położnictwa w szpitalu MSWiA w Warszawie. Na jej stworzenie studio LocoMotive przeznaczyło pieniądze z realizacji postprodukcji spotu Sizeer przygotowanego przez Warsaw Creative oraz 180heartbeats + Jung v Matt.
Bardzo doceniamy pracę jaką, w tym trudnym czasie, wykonują pracownicy ochrony zdrowia. – mówi Przemysław Drosik CEO LocoMotive. Z wielu źródeł słyszymy, że w szpitalach brakuje maseczek czy przyłbic. Po konsultacji ze szpitalem MSWiA w Warszawie, naszą LocoPaczką postanowiliśmy wesprzeć ludzi, którzy tak bardzo poświęcają się dla społeczeństwa. Przygotowaliśmy pierwszą paczkę, ale będzie ich więcej, wierzymy, że LocoPaczka to początek pomocy, którą wszyscy możemy zaoferować – dodaje Drosik.
W czasie kwarantanny dom postprodukcyjny LocoMotive funkcjonuje w trybie zdalnym. Na swoich kanałach, regularnie publikują zdjęcia oznaczając je hashtagiem #zdolnizdalni, pokazując jak wygląda ich praca w nowej rzeczywistości.