Ponad 100 osobowe jury oceniało 1140 zgłoszeń
Listy nominowanych w Konkursie KTR i Innovation 2022
Ponad 100 osobowe jury oceniało 1140 zgłoszeń w tegorocznej edycji Innovation i KTR. Każdy z konkursów oceniał projekty pod innym kątem.
Jury Innovation szukało pionierskich, nowatorskich rozwiązań, nowych narzędzi, a nawet wynalazków, które znajdują zastosowanie w biznesie, komunikacji marketingowej i kulturze, kształtując ich przyszłość.
W KTR jury doceniało wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów.
Prezentujemy 275 prac nominowanych w KTR 2022 oraz 43 nominowane projekty w Innovation 2022.
Tegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1 140 zgłoszeń: 1 036 w KTR i 104 w Innovation.
Pełne listy nominowanych dostępne są na stronach konkursów: www.ktr.org.pl oraz www.innovation.sar.org.pl
Uroczyste wręczenie głównych nagród zwycięzcom nastąpi 7 października podczas Gali w Teatrze Nowym w Warszawie. Więcej informacji na temat wydarzenia już wkrótce.
Obradom jury KTR 2022 przewodniczyli:
- Bartek Klimaszewski, BBDO Warszawa (kategoria Communication)
- Szymon Gutkowski, DDB Warszawa (kategoria Creative Strategy)
- Marcin Wolny (kategoria Design)
- Piotr Osiński, VMLY&R (kategoria Technology)
- Maciej Twardowski, Ogilvy Poland (kategoria Craft Audio/Video)
- Zuza Krajewska (kategoria Craft Fotografia)
- Ola Jasionowska (kategoria Craft Ilustracja)
Na czele jury Innovation 2022 stanęła Magdalena Kotlarczyk z Google Polska, a trzem grupom jurorskim przewodzili:
- Aleksandra Przeździecka, Discovery (Innowacje w Mediach)
- Jakub Eichelberger, Tylko (Innowacje w Biznesie)
- Henryk Klawe, Together (Innowacje w Komunikacji).
Organizator: SAR, KTR, INNOVATION, Cannes Lions
Partnerzy Strategiczni: Storytel, Meta
Partnerzy: Upright Music, DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, AMS, Fabryka Marketingu
Audytor: Firma prawnicza SKP
Patroni medialni: Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, Mam Startup, Grafmag