Lipcowe „Wysokie Obcasy Extra” z tatuażami zmywalnymi z motywami eko

Informacja Prasowa - 17.06.2019
239

Lipcowe „Wysokie Obcasy Extra" z tatuażami zmywalnymi z motywami eko

Od jutra – wtorku, 18 czerwca br. dostępny będzie w sprzedaży najnowszy numer „Wysokich Obcasów Extra”, a w nim m.in. bohaterki trasy koncertowej „Women’s Voices” opowiadają o miłości i ulubionych piosenkach, psychoterapeuta Cezary Żechowski radzi, jak uleczyć złamane serce, a Agnieszka Jucewicz sprawdza, kto odpisuje na listy zaadresowane do Julii Capuletti. Wraz z wydaniem magazynu czytelnicy otrzymają w prezencie wakacyjne tatuaże zmywalne z motywami ekologicznymi.

Tematem lipcowego numeru miesięcznika jest miłość i różne jej odcienie. Bohaterki okładki – Edyta Bartosiewicz, Julia Pietrucha, Kayah i Paulina Przybysz opowiadają o ulubionych utworach na zakochanie i rozstanie. Artystki, występujące na „Women’s Voices. Kobiety ratują planetę” – tegorocznej trasie koncertowej „Wysokich Obcasów”, zdradzają Wojciechowi Staszewskiemu historie swoich piosenek. Psychiatra i psychoterapeuta Cezary Żechowski tłumaczy z kolei, jak poradzić sobie po rozpadzie związku, a dziennikarka Agnieszka Jucewicz jedzie do Werony i sprawdza, kim są sekretarki Julii Capuletti – bohaterki dramatu Williama Szekspira – które odpisują na listy przychodzące z całego świata. Ada Petriczko pisze natomiast o zakochanych z różnych kast w Indiach i grożących im niebezpieczeństwach.

W wydaniu czytelnicy znajdą również rozmowę z biologiem prof. Janem Marcinem Węsławskim o ginących i nieodkrytych gatunkach zwierząt, z seksuologiem Michałem Pozdałem o dobrych i złych fantazjach seksualnych oraz o tym, co dzisiaj nie służy naszemu libido, a także z poetką Ewą Lipską o nowych wierszach i holenderskich śledziach.

Lipcowy numer „Wysokich Obcasów Extra” dostępny będzie w sprzedaży od jutra – wtorku, 18 czerwca br. w cenie 7,99 zł. Wraz z nim czytelnicy otrzymają tatuaże zmywalne z motywami ekologicznymi w duchu idei less waste.

Wydanie wspiera kampania promocyjna w Internecie (Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.pl, Facebook, Instagram), w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, „Polityka”, „Newsweek”). Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.

 

Comments

comments

239
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...