Limitowane pudełka Chicken Fries Burger King wysadzane znanymi kryształami wyprzedane

Informacja Prasowa - 19.11.2019
16

Limitowane pudełka Chicken Fries Burger King wysadzane znanymi kryształami wyprzedane

Są ludzie, którzy wyrzucają pudełka. Nie mówmy o nich. Ponieważ z tym pudełkiem zamiast się rozstawać, lepiej się pokazać. Limitowana edycja opakowań Chicken Fries Burger King Encrusted with crystals from Swarovski®, wyprzedała się w poniedziałek w ciągu trzech godzin w CL20 w Warszawie. Kolejna partia jeszcze przed weekendem. 

Burger King, który przed kilkoma dniami zaserwował gościom swoich restauracji Chicken Fries w wyjątkowych opakowaniach, idzie dalej, nadając błysku całej kampanii. Dla tych, dla których design opakowania jest równie ważny, jak jego zawartość, przygotował wyjątkowy projekt – limitowaną edycję opakowań Chicken Fries Burger King Encrusted with crystals from Swarovski®. Wykonanego z jubilerską precyzją pudełka nie będzie można kupić w restauracjach BK – bowiem są one dostępne tylko i wyłącznie w warszawskim butiku Chmielna 20 Lab, za to bez frytek z kurczaka w środku. Pudełka były dostępne przez trzy godziny, po czym się wyprzedały. Teraz można je jeszcze podziwiać na dedykowanej witrynie sklepowej przy ulicy Chmielnej 20. Natomiast kupić będzie można od piątku 22 listopada, kiedy zaplanowano kolejną dostawę.

– Kupowanie produktów ze świata mody czy streetwearu obecnie bazuje na limitowanych edycjach, które są niedostępne w momencie premiery – mówi Bartłomiej Walczuk, dyrektor kreatywny w 180heartbeats + Jung v Matt, odpowiedzialny za markę Burger King – Obieg często zaczyna się od rynku wtórnego, gdzie trafiają na tzw. ‚resell’, często kosztując już nieproporcjonalnie więcej. I nawet najprostsze produkty otrzymują swoje limitowane edycje, dzięki którym ich znaczenie i popularność rosną. Wychodząc naprzeciw próżności Instagrama oraz – choć brzmi to mniej chwytliwie – chęci do kolekcjonowania takich przedmiotów – stworzyliśmy pudełko, do którego nie chcesz włożyć frytek – tylko postawić je na półce, w towarzystwie innych wartościowych przedmiotów.

Akcję promować będzie sesja zdjęciowa wykonana przy współpracy Burger Kinga oraz CL20, w której pudełko na Chicken Fries otoczone jest przez równie pożądane przedmioty ze świata mody, a także influencerzy, słynący z zamiłowania do wyjątkowych i limitowanych przedmiotów. Ponadto na kanałach social media marki Burger King ruszy konkurs, w którym będzie można wygrać limitowane opakowanie.

Chicken Fries, czyli frytki z kurczaka w chrupiącej, lekko pikantnej panierce, są doskonałe do dzielenia się z przyjaciółmi lub jako przegryzka między posiłkami. Podobnie jak na innych rynkach, w Polsce wprowadzono je w wyjątkowych pudełkach – każde ma własną historię. Spoglądają z nich Lala, zabiegana blogerka, Paker, który napinkę robi tylko do selfie i Raper, który reprezentuje Burger Kinga w swoich wersach. Opakowania zaprojektowano w oparciu o znane grupie docelowej(głównie młodzi w wieku 13-25 lat) motywy z Instagrama. Kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

Comments

comments

16
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...