Lighthouse wygrywa przetarg na obsługę komunikacyjną marki Carlo Rossi Refresh

Informacja Prasowa - 04.06.2018
191

Lighthouse wygrywa przetarg na obsługę komunikacyjną marki Carlo Rossi Refresh

Firma CEDC, jeden z największych producentów oraz dystrybutorów alkoholu, powierzyła Lighthouse przygotowanie i realizację działań komunikacyjnych dla nowych wariantów smakowych wina Carlo Rossi Refresh. Firma została wybrana w ramach przetargu i rozpoczęła współpracę z klientem w kwietniu br.

Lighthouse odpowiada, m.in. za komunikację finału konkursu dla młodych projektantów Carlo Rossi Refresh Awards, a także komunikację wokół współpracy marki z prestiżowym wydarzeniem modowym Warsaw Fashion. Organizatorem obu przedsięwzięć jest Dorota Wróblewska, wieloletni ekspert branży mody.

– Cieszymy się, że możemy realizować kolejny bardzo ciekawy projekt dla branży alkoholowej. Tym razem, dzięki inicjatywie marki Carlo Rossi, wspieramy debiut młodych i zdolnych ludzi, którzy marzą o karierze projektantów – mówi Izabela Wejcht, Head of Consumer & Health w Lighthouse.

Z ramienia Lighthouse współpracę z klientem koordynują konsultanci Działu Consumer&Health, kierowanego przez Izabelę Wejcht (Head of Practice): Ewa Zambrzycka-Rozner (Project Manager) oraz Monika Gackiewicz (Project Executive).

Comments

comments

191
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...