Lighthouse stawia na podcasty

Informacja Prasowa - 24.05.2019
96

Lighthouse stawia na podcasty

W piątek, 24 maja br. na popularnych platformach streamingowych pojawił się pierwszy odcinek „Podaj dalej” wykorzystujący coraz intensywniej rozwijające się zjawisko podcastingu. Eksperci Lighthouse wraz z zaproszonymi gośćmi w cyklicznych audycjach będą poruszać tematy związane m.in. z komunikacją z obszaru nowych technologii, zdrowia, digitalu czy zarządzania kryzysem.

Podcasty wyróżnia to, że można ich słuchać w dowolnym momencie, niezależnie od tego, co aktualnie robimy. Poruszają bardzo różnorodną tematykę, co sprawia, że dla wielu osób stają się źródłem wiedzy i inspiracji. Lighthouse w swoich podcastach „Podaj dalej” stawia na dzielenie się ekspercką wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie komunikacji, podchodząc jednak do tematu tak, by dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców.

 –Podcasty to bez wątpienia przyszłość, dlatego nie boimy się w nie inwestować. W minionym roku, w Stanach Zjednoczonych już co 4 osoba słuchała podcastów[1], ale nad Wisłą prawdziwa era audycji na żądanie dopiero przed nami. Wierzymy, że podcasty mają szansę stać się kolejnym nowoczesnym narzędziem, dzięki któremu z przekazem na temat branży dotrzemy nie tylko do specjalistów profesjonalnie zajmujących się PR-em, ale również do osób niezwiązanych zawodowo z szeroko pojętą komunikacją. Luźna narracja, przystępny język i ciekawi goście ze świata mediów i nauki z pewnością zachęcą do słuchania naszych audycji wszystkich tych, którzy są otwarci na nowości, chcą poszerzać swoje horyzonty i dzielić się ciekawostkami z innymi. Stąd nazwa podcastów „Podaj dalej” –wyjaśnia Przemysław Mitraszewski Managing Partner, Lighthouse.

W premierowym odcinku goście Konrada Domańskiego – Piotr Mieczkowski, Dyrektor Zarządzający w Fundacji Digital Poland oraz Krzysztof Pietrzak, Senior Project Manager w Lighthouse – zastanowią się nad tym dlaczego wprowadzenie sieci nowej generacji 5G wywołuje tak duże poruszenie. To doskonała okazja by porozmawiać o fake newsach, dezinformacji i emocjach, jakie towarzyszą nam, gdy spotykamy się z czymś, czego do końca nie znamy.

Podcasty „Podaj dalej” można znaleźć w aplikacjach Soundcloud, Spotify (wkrótce również na iTunes) oraz na stronie lhse.pl/podcasty.

Projekt ze strony agencji koordynować będą jego pomysłodawcy – Ewa Skalniak (Senior Project Manager) oraz Konrad Domański (Senior Project Executive) na co dzień pracujący w Praktyce Technologicznej Lighthouse.

[1]Edison Research, The Podcast Consumer 2018, CATI, N=2000 (wyniki ważone na populację US 12+), 01-02 2018; cała populacja 12+ [za raportem portalu iloveradio].

Comments

comments

96
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...