Lifetube organizuje dla Go Active treningi z mistrzami sportowymi

Jerzy Ciszewski - 24.11.2023
169

Do wygrania są treningi z siatkarzem Tomaszem Fornalem oraz lekkoatletką Ewą Swobodą

Lifetube, lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców, zorganizował aktywację konkursową promującą produkty Go Active stworzone przez Biedronkę. Do wygrania są treningi z siatkarzem Tomaszem Fornalem oraz lekkoatletką Ewą Swobodą. Konkurs Perspektywa Go Active trwa do 26.11.2023 r.

Produkty Go Active stworzone przez Biedronkę skierowane są do osób aktywnych fizycznie, które mogą mieć większe zapotrzebowanie na poszczególne składniki odżywcze i energię. Ułatwiają one właściwe komponowanie diety, dzięki m.in. produktom proteinowym lub też stanowiącym źródło witamin, pomagających utrzymać prawidłowy metabolizm energetyczny. W ramach promocji produktów Go Active Lifetube zorganizował konkurs Perspektywa Go Active, w którym uczestnicy pokazują, jak wyglądają treningi z produktami od Biedronki.
Produkty Go Active stworzone zostały z myślą o osobach aktywnych fizycznie, które lubią sport i treningi. Naturalne było więc zaangażowanie do konkursu sportowców, którzy na co dzień promują zdrowy i aktywny tryb życia. Uczestnicy będą mieli okazję wygrać wspólny trening z mistrzami, którzy przekażą im cenne wskazówki, a także pomogą im rozwijać swoją pasję, jaką jest sport. Działania, które podjęliśmy mają na celu nie tylko promocję marki Go Active, ale również zachęcenie regularnych konsumentów do pokazania produktów ze swojej perspektywy – mówi Barbara Kropidłowska, Account Supervisorka w Lifetubie.
Organizatorem konkursu jest Lifetube, który odpowiada za kompleksowe przeprowadzenie i koordynację konkursu promującego produkty Go Active. W ramach nagrody aż 10 osób będzie mogło odbyć wspólny trening z popularnymi sportowcami – wicemistrzem świata i tegorocznym mistrzem Europy Tomaszem Fornalem lub złotą medalistką halowych mistrzostw Europy Ewą Swobodą.

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...