Lidl Polska po raz 17. Partnerem WOŚP!

Informacja Prasowa - 22.10.2025
187

Już w grudniu klienci sklepów Lidl Polska będą mogli kupić gadżety nawiązujące do 34. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Lidl Polska kontynuuje swoje zaangażowanie w pomoc potrzebującym i już po raz 17. zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W grudniu we wszystkich sklepach sieci ruszy zbiórka środków pieniężnych, które pomogą w osiągnięciu celu zbliżającego się Finału WOŚP. W sprzedaży znajdą się także specjalne gadżety z dobrze znanymi wszystkim serduszkami i grafikami WOŚP. Kupując je, klienci wspierać będą inicjatywę, jaką jest zebranie funduszy na potrzeby diagnostyki i leczenia chorób przewodu pokarmowego u najmłodszych pacjentów.

Lidl Polska od lat aktywnie angażuje się w inicjatywy społeczne i także w tym roku wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ramach 33. Finału WOŚP sieć  przekazała na zbiórkę imponującą kwotę ponad 5 mln zł. Hasło kolejnej edycji wydarzenia brzmi: Zdrowe brzuszki naszych dzieci. Dzięki środkom zebranym podczas 34. Finału WOŚP, który odbędzie się 25 stycznia 2026 r., możliwe będzie doposażenie placówek medycznych, co umożliwi skuteczniejszą diagnostykę i leczenie chorób przewodu pokarmowego. Fundacja planuje zakupić najwyższej jakości innowacyjny sprzęt  dla chirurgii przewodu pokarmowego, gastrologii endoskopowej oraz do endoskopii przewodu pokarmowego.

– Cieszymy się, że Lidl Polska jest z nami już 17 lat i także w tym roku wspiera działania Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Każdy kolejny rok pokazuje, że w sercach Polaków drzemie ogromna siła pomagania. Dzięki wielkiemu zaangażowaniu – zarówno klientów, jak i załogi Lidla –  udało się zebrać kwotę ponad 54 milionów złotych! To fantastyczny wynik. Dziękujemy za zaangażowanie wszystkim darczyńcom. Dalej gramy razem! – mówi Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Już w grudniu klienci sklepów Lidl Polska będą mogli kupić gadżety nawiązujące do 34. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a tym samym dołożyć swoją cegiełkę i wspomóc zbiórkę na rzecz diagnostyki i leczenia chorób przewodu pokarmowego najmłodszych. Cały zysk ze sprzedaży tych produktów trafi na szczytny cel nadchodzącego Finału WOŚP.

– Lidl Polska to firma handlowa, która najdłużej w Polsce wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i jest to dla nas powód do dumy. Mamy 29 tysięcy wolontariuszy – to dzięki naszym pracownikom możemy zbierać tak ogromne kwoty. Podziękowania należą się także naszym klientom, którzy chętnie wspierają zbiórki podczas codziennych zakupów. Mamy nadzieję, że podczas 34. Finału WOŚP wspólnie osiągniemy kolejną zawrotną kwotę, która realnie przyczyni się do wsparcia leczenia chorób przewodu pokarmowego u dzieci. – mówi Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.

W 2025 roku myślimy o 2050 roku. To się opłaca!
Lidl Polska ma ambitne cele – zerowa emisja netto, oferta produktowa realizująca założenia diety planetarnej. Za nami ważne kamienie milowe jak przejście w 100% na odnawialne źródła energii elektrycznej w 2022 roku. Przed nami równie istotne wyzwanie. Do roku 2030 chcemy zwiększyć udział sprzedawanej żywności pochodzenia roślinnego o 20% – we wszystkich trzydziestu jeden krajach, w których znajdują się sklepy Lidl. W dążeniu do celu postawiliśmy sobie kilka nienegocjowalnych założeń: najwyższa możliwa jakość produktów, świeżość gwarantowana przez bliską współpracę z lokalnymi, polskimi dostawcami, ceny przyjazne portfelom naszych klientek i klientów. Wierzymy, że mądrze jeść to zdrowo żyć. A nasze półki sklepowe mają to odzwierciedlać: https://youtu.be/GNsb_Ek1cd8?si=lMY7cDpa3E_p-xYB.
Lidl. To się opłaca.
Jedna marka, jedna obietnica. Nowa międzynarodowa kampania pokazuje, co Lidl reprezentuje jako firma. “Lidl. To się opłaca.” to zobowiązanie wobec milionów konsumentów, którzy każdego dnia obdarzają sieć zaufaniem. W ramach kampanii Lidl zachęca do doceniania tego, co jest ważne dla ludzi: bezpieczeństwa, niezawodności i przekształcania marzeń w rzeczywistość.

Lidl Polska zachęca wszystkich klientów do włączenia się w akcję, by wspólnie wesprzeć działania WOŚP i przyczynić się do pomocy dzieciom zmagającym się z chorobami przewodu pokarmowego, bo każdy zakup i każda przekazana złotówka mają znaczenie. Więcej szczegółów już wkrótce!

Comments

comments

187
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...