Lidl kończy współpracę z Dorotą Wellman i prezentuje nową twarz kampanii

Informacja Prasowa - 15.02.2017
239

Karol okrasa i blogerka Daria Ładocha w nowej kampanii Lidla

Lidl rozpoczyna kampanię „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?”, której ambasadorami będą szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka Daria Ładocha.

Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 54% Polaków interesuje się produktami o udowodnionym pozytywnym wpływie na zdrowie. Ci, którzy dbają o zdrową dietę, coraz częściej wybierają produkty bez konserwantów, barwników, wzbogacone o witaminy. Zwracają też uwagę na obniżoną zawartość tłuszczu i soli. Sięgają po produkty pełnoziarniste, bez dodatku glutaminianu i z obniżoną zawartością cukru. Polacy są też coraz bardziej eko! Już co trzeci wybiera produkty ekologiczne, co drugi oczekuje większego ich wyboru w sklepach, a ponad 1/3 gotowa jest płacić za eko-żywność więcej. Badania pokazują, że jesteśmy głodni nowych doświadczeń. Aż 30% z nas jest ciekawych nowości i otwartych na odkrywanie. Jeszcze 5 lat temu naturalność żywności liczyła się dla 14% badanych. Dziś już 47% Polaków przywiązuje do niej wagę! (1)

A zatem przyszedł czas na nową propozycję Lidla. Zamierzając nadal inspirować Polaków do poszukiwania nowych rozwiązań i kreatywnych pomysłów w kuchni Lidl proponuje nową kampanię marketingową „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?” z udziałem Karola Okrasy i Darii Ładochy.

Zdajemy sobie sprawę, że dania przyrządzane w zaciszu domowej kuchni nie mogą być już wyłącznie smaczne – mają nie tylko zaspokajać głód, ale także potrzeby wyższego rzędu. Czas odkryć zupełnie inny świat świadomego gotowania – humusu, tofu, soków jednodniowych, koktajli z jarmużu i zdrowych przekąsek. Z drugiej strony nadal cenimy tradycyjną kuchnię i dania oraz produkty, które znamy jeszcze z dzieciństwa. Nową koncepcją zmuszamy do myślenia, jaka jest nasza kuchnia– tradycyjna czy nowoczesna? W odpowiedzi na postawione pytania pomogą dwaj ambasadorzy – dobrze nam znany Karol Okrasa i blogerka – Daria Ładocha – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Nową ambasadorką kampanii obok Karola Okrasy zostanie Daria Ładocha – blogerka, miłośniczka zdrowego żywienia, ekspertka z dziedziny żywienia dzieci i zdrowej kuchni dla dorosłych. Swoją kulinarną filozofię przelewa na prowadzonego przez siebie bloga, a sama żyje według zasady „jesteś tym co jesz”. Jest autorką dwóch książek kulinarnych: „W mojej tajskiej kuchni” oraz „Gotuj zdrowo dla dzieci”, w której opisała ulubione przepisy dla całej rodziny z uwzględnieniem aspektów zdrowia dla maluchów.

Wraz z początkiem lutego 2017 roku Lidl Polska, po półtora roku intensywnych działań, kończy kampanię marketingową „Dorota, Karol i Goście”. Poprzez tę kampanię Lidl pokazał Polakom, że gotowanie to nie tylko pasja, ale także fantastyczny sposób na spędzenie czasu z innymi, na rozmowę z bliskimi czy po prostu świetną zabawę w otoczeniu rodziny i przyjaciół. W Knajpce Lidla przy wspólnym stole zasiadali pasjonaci kulinariów oraz znane osobowości ze świata show-businessu. Całe bogactwo wiedzy i pomysłów zostało ulokowane na stronie Kuchnialidla.pl, na którą zaglądać nadal mogą wszyscy miłośnicy gotowania. Kampania „Dorota, Karol i Goście” została również doceniona i nagrodzona w środowisku marketingowym – otrzymała Srebrne Effie 2016 w kategorii Retail.

Serdecznie dziękujemy Dorocie Wellman i Karolowi Okrasie za ten czas pełen wyzwań i fascynujących historii na nowo definiujących podejście do przygotowywania potraw w polskich domach. To była niezwykła przygoda i wielka satysfakcja współpracować z nimi przy tak udanym projekcie – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska

W nowej kampanii TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE? Karol zaprezentuje swoje tradycyjne przepisy w zupełnie nowy, niespotykany sposób. Karol Okrasa uwielbia tradycyjną kuchnię i zjechał całą Polskę w poszukiwaniu najlepszych przepisów. Dzięki niemu domowe obiady będą smakować jeszcze lepiej, a ludzie będą czerpać radość ze wspólnych rodzinnych posiłków oraz spędzanego razem czasu. Daria Ładocha wie, że jedzenie to nie tylko smak – jedzenie to przede  wszystkim funkcjonalność. Ma pomagać w efektywnej pracy, dawać nam energię na ulubione aktywności, wspierać w zachowaniu dobrej sylwetki – a przez to czynić nasze życie lepszym i szczęśliwszym! Daria i Karol konfrontując swoje postawy i podejście do jedzenia, pomogą nam znaleźć odpowiedź na pytanie: tradycyjnie czy nowocześnie? Czy warto zmienić swoją kuchnię na nowoczesną? A może rozsądniej zostać przy tradycji? Oboje będą co tydzień inspirowali nowymi, ciekawymi pomysłami na tradycyjne i nowoczesne dania, zaś Lidl będzie dostarczał nowe produkty, odpowiadając jednocześnie na oczekiwania, trendy, diety i zwyczaje żywieniowe.

(1) GFK Polonia 2016. Polska na Widelcu. Zwyczaje żywieniowe Polaków 2016 – raport z badań

 

Comments

comments

239
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...