„Liczy się dobry skład” – nowa platforma marki Okocim

Informacja Prasowa - 01.07.2020
269

„Liczy się dobry skład” – nowa platforma marki Okocim

„Liczy się dobry skład” – nowa platforma marki Okocim

 Najnowszy spot reklamowy marki piwa Okocim skierowany jest do młodszej  niż dotychczas grupy docelowej. Akcja filmu toczy się na terenie Browaru i wprost nawiązuje do męskich relacji, przyjaźni, poczucia wspólnoty, której jednym z symboli jest piwo Okocim. Koncept strategiczny opiera się na przekonaniu, że w piwie „liczy się dobry skład”, ale najważniejszym składnikiem jesteś „Ty… wraz ze swoimi kumplami”.

Spot przedstawia dzień z życia okocimskiego Browaru i ludzi, którzy świetnie się ze sobą czują zarówno podczas pracy jak i poza nią. Wykorzystuje motyw dwuznaczności pojęcia „skład”, który oznacza nie tylko dobre, wysokiej jakości piwo, ale też świetne towarzystwo.

Elementy zarówno emocjonalne, jak i produktowe, łączy hasło kampanii reklamowej „Liczy się dobry skład”. Podkreśla nie tylko wartości, które reprezentuje marka, takie jak najlepsza jakość składników użytych do warzenia piwa oraz najwyższej klasy piwowarzy, ale również męską solidarność i dobrą zabawę.

W nowej reklamie wykorzystano utwór „Come On Up The Mountain” zespołu Renegade.

Za strategię i kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję studio Dynamo, reżyserem jest Marcin Filipek. Zakupem mediów zajmuje się dom Mediowy Initiative.

Comments

comments

269
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...