LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”

Informacja Prasowa - 16.07.2019
246

LG z kampanią "Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?"

W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door™. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.

Lodówkę InstaView wyposażono w elegancki szklany panel. Wystarczy w niego dwa razy zapukać, aby włączyć światło i zajrzeć do środka bez otwierania drzwi lodówki oraz utraty zimnego powietrza. System podwójnych drzwi DOOR-IN-DOOR™ pozwala na łatwiejszy dostęp do podstawowych produktów, po które sięgamy najczęściej i zapobiega częstym zmianom temperatury wewnątrz lodówki.

Działania prowadzone są z wykorzystaniem kanałów ogólnopolskich TV oraz pakietu stacji tematycznych. Dodatkowo od 5 lipca rozpoczęła się kampania w wybranych kinach sieci NAM z wykorzystaniem 60s wersji spotu. Spot promujący lodówki LG można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=GpdG2UC3UfE&t=1s

 

Comments

comments

246
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...