Lewandowski, Kożuchowska i Tyszka w niecodziennej produkcji Huawei

Informacja Prasowa - 04.08.2020
145

Lewandowski, Kożuchowska i Tyszka w niecodziennej produkcji Huawei

Lewandowski, Kożuchowska i Tyszka  w niecodziennej produkcji Huawei

Co łączy Roberta Lewandowskiego, Małgorzatę Kożuchowską, Karolinę Pisarek, Marcina Tyszkę i Krzysztofa Jankesa Jankowskiego? Wszyscy wystąpili w materiale wideo marki Huawei, w którym pokazują jak korzystanie między innymi ze smartfona, tabletu czy laptopa może inspirować siebie oraz innych do kreatywnych działań. Film jest częścią kampanii Huawei Together 2020, w której marka prezentuje bogaty ekosystem produktów, łączących się ze sobą za pomocą jednego dotknięcia.

Premierowe wideo marki Huawei to niecodzienna produkcja, w której występuje pięć osobowości, odnoszących sukcesy zawodowe w różnych dziedzinach. Małgorzata Kożuchowska, jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce, pojawia się w kampanii Huawei po raz pierwszy. W filmie występuje też ambasador marki w Europie, wybitny piłkarz Robert Lewandowski, a także osoby występujące już w innych kampaniach Huawei: ceniona modelka Karolina Pisarek, uznany na świecie fotograf modowy Marcin Tyszka oraz popularny dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. Występujące w filmie osobowości prezentują jak korzystają z urządzeń Huawei oraz pokazują możliwości, jakie zapewnia im funkcja Huawei Share, za pomocą której łączą ze sobą między innymi smartfon z laptopem, tabletem czy głośnikiem.

Wideo dostępne jest m. in. na kanałach social media Huawei pod adresem:

– Instagram: https://www.instagram.com/p/CDdycweIy4j/

– Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/posts/3451069061621933

– YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gJp6k_ixKoI

Flagowe urządzenia Huawei obecne w materiale filmowym prezentują różnorodność i wszechstronność portfolio marki. W materiale filmowym pokazany jest smartfon P40 Pro, laptop MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy głośnik w portfolio marki – Sound X.

Comments

comments

145
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...