#Letswow – Światowa premiera kolekcji heidi klum dla sieci lidl

Redakcja PR - 10.08.2017
169

#Letswow – Światowa premiera kolekcji heidi klum dla sieci lidl

„Heidi & The City” to nazwa pierwszej odsłony kolekcji przygotowanej przez światowej sławy modelkę Heidi Klum specjalnie dla sieci Lidl. Kolekcja będzie miała swoją premierę 7 września br. podczas New York Fashion Week. Dla marki Lidl będzie to debiut na międzynarodowym, modowym evencie. Sprzedaż ubrań z kolekcji „Esmara by Heidi Klum” rozpocznie się 18 września br. we wszystkich sklepach Lidl.

Pressebild_HK

#LETSWOW Nowy Jorku

7 września w Nowym Jorku Heidi Klum i Lidl odkryją sekret kampanii #LETSWOW, która rozpoczęła się na początku sierpnia w 28 krajach, gdzie obecne są sklepy sieci. Tego dnia odbędzie się premiera wspólnej kolekcji modelki i Lidla. Podczas New York Fashion Week po raz pierwszy zostaną zaprezentowane wszystkie jej elementy.

Lidl nie miał do tej pory tak silnego połączenia z modą. Wraz z Heidi Klum, która jest źródłem inspiracji i jednocześnie uznaną projektantką, pragniemy to zmienić. #LETSWOW oznacza zabawę modą, która zaskakuje, tak samo jak Lidl w świecie mody” – podkreśla Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.

Miejscem prezentacji kolekcji jest Nowy Jork – metropolia, w której rodzą się modowe trendy. To także ulubione miasto Heidi Klum, które zainspirowało ją do stworzenia kolekcji „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City”.

Różnorodna jak Heidi Klum

Efekt jest imponujący. Zaskakująca jak Nowy Jork i różnorodna jak Heidi Klum kolekcja oferuje miejski szyk z „efektem WOW”: blezer w panterkę, delikatne topy, modne bomberki, dopasowane jeansy, subtelną koronkę, rockową skórę – wszystko to utrzymane w dominujących kolorach: jaskrawoniebieskim i o barwie koniaku. Każdą część kolekcji charakteryzuje wysoka jakość w atrakcyjnych, typowych dla sklepów Lidl, cenach od około 25 zł do około 200 zł.

 „Pragnę kreować modę z „efektem WOW”. Stworzyłam kolekcję, której elementy można ze sobą dowolnie łączyć i która sprawi, że każda kobieta będzie dobrze wyglądać wszystko to w bezkonkurencyjnej cenie” – zaznacza Heidi Klum.

Start sprzedaży: 18 września

Kolekcja „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City” trafi do sprzedaży 18 września. Będzie ona dostępna w ponad 600 sklepach Lidl w Polsce. Kolekcja obejmuje nie tylko ubrania (w rozmiarach od 34 do 44), ale także akcesoria i buty (dostępne w rozmiarach od 36 do 41). Łącznie kolekcja pojawi się w 28 krajach – w ponad 10 tys. sklepów stacjonarnych Lidl oraz trzech sklepach internetowych sieci.

 

Więcej informacji będzie dostępnych od września na stronie http://www.lidl.pl/fashionweek

 

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...