Leszek Kabłak partnerem w Kaizen Media

Informacja Prasowa - 02.09.2016
153

Leszek Kabłak partnerem w Kaizen Media

Po 16 latach pracy w mediach ogólnopolskich dziennikarz przechodzi do krakowskiego domu produkcyjnego, którym będzie współzarządzał.

Zdecydowałem się na taki krok, gdyż jestem przekonany o tym, że przyszłością mediów jest Internet – mówi Leszek Kabłak, tłumacząc swoją decyzję o odejściu z TVN24.

W Kaizen Media będzie zajmował się produkowaniem treści wideo dla kluczowych klientów, prowadzeniem szkoleń medialnych i wizerunkowych, a także tworzeniem oraz wdrażaniem nowej strategii marketingowej.

Pozyskanie takiego specjalisty, jakim jest Leszek, stanowi kamień milowy w rozwoju naszej, stosunkowo młodej na rynku, firmy – mówi Maja Drexler, właścicielka Kaizen Media.

Moment nie jest przypadkowy, gdyż w niedalekiej przyszłości planujemy ważną fuzję, która wzmocni naszą przewagę konkurencyjną i pozwoli na dalszy rozwój – podkreśla Kabłak.

Leszek Kabłak

Leszek Kabłak

Leszek Kabłak (ur. 1974 r. w Krakowie) to reporter z wieloletnim doświadczeniem w branży informacyjnej. Przygotowywał depesze i materiały filmowe dla największych polskich mediów (m.in. RMF FM, TV Puls, Polsat, TVN). Autor tysięcy relacji „na żywo” z kraju i ze świata dla Polsatu, TVN24 oraz TVN24 BiS. Obsługiwał papieskie pielgrzymki w Polsce i na Słowacji, relacjonował Mistrzostwa Europy w piłce nożnej w Austrii, na Ukrainie i we Francji. Scenarzysta, producent dokumentów społeczno-politycznych z Chile, Irlandii Północnej, Francji, Hiszpanii, Włoch, a także państw Europy Środkowo-Wschodniej. Współtwórca telewizji internetowych: MałopolskaTV.pl i TVGAP.pl. Filmowiec i montażysta, włada kilkoma językami obcymi. Prywatnie mąż, tata dwóch córek, fan piłki nożnej, hokeja oraz podróżnik.

Kaizen Media specjalizuje się w tworzeniu filmów korporacyjnych, klipów wizerunkowych, reklam, spotów, billboardów sponsorskich do telewizji ogólnopolskich, regionalnych i Internetu. Z firmą współpracują operatorzy, reżyserzy, scenarzyści, montażyści, piloci dronów na co dzień związani z najważniejszymi stacjami TV w Polsce.

Comments

comments

153
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...