LEROY MERLIN z kolejną odsłoną kampanii z Adamem Nawałką

Informacja Prasowa - 16.03.2017
114

Druga odsłona kampanii LEROY MERLIN z Adamem Nawałką

XBRAND Sponsoring, reprezentujący selekcjonera reprezentacji Polski Adama Nawałkę, doprowadził do podpisania umowy dotyczącej wykorzystania wizerunku selekcjonera piłkarskiej Reprezentacji Polski w działaniach komunikacyjnych marki Leroy Merlin. 

Marka Leroy Merlin w sierpniu 2016 roku podpisała umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której została Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski. Naturalną konsekwencją tego ruchu są działania komunikacyjne związane ze sponsoringiem. W ramach zawartego porozumienia pan Adam Nawałka został ambasadorem i twarzą kampanii marki Leroy Merlin w kontynuowanej od 2010 roku platformie komunikacyjnej „Bohater Domu”.

Pierwszy etap komunikacji reklamowej z udziałem selekcjonera reprezentacji Polski „Komu kibicuje Adam Nawałka” miał miejsce w listopadzie 2016 r. Obecnie rusza druga odsłona kampanii Oficjalnego Sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski – „Wielka Urodzinowa Loteria Leroy Merlin”. Komunikacja wykorzystuje wizerunek trenera w spotach reklamowych TV, ich adaptacjach w Internecie oraz w materiałach POSM w sklepach.

Klienci Leroy Merlin mogą wygrać w loterii m.in.: 270 000 zł na mieszkanie, 5 samochodów marki Opel Meriva, 100 podwójnych biletów na mecz polskiej reprezentacji piłkarskiej, 13 000 bonów zakupowych oraz ponad 90 000 produktów. W sumie do wygrania jest ponad 100 000 nagród o łącznej wartości ponad 2 mln złotych, a jedynym warunkiem udziału w loterii jest dokonanie zakupu w sklepie Leroy Merlin o wartości minimum 50 złotych. Szczegóły loterii na www.leroymerlin.pl 

XBRAND specjalizuje się w sponsoringu sportowym i działaniach marketingowych wykorzystujących sponsoring w komunikacji marek. Jest to już kolejny projekt agencji w zakresie zaangażowania i współpracy przy realizacji działań marketingowych korzystających z wizerunku sportowych celebrytów.

Z Adamem Nawałką pracowaliśmy dla marki PLAY w kampanii „Fair Play dla biznesu”, dla marki 4Move w kampanii „The best trainers recommend”, a obecnie dla Leroy Merlin, realizowaliśmy działania z Kamilem Stochem dla marki ATLAS, Jerzym Dudkiem, Tomaszem Gollobem, pozyskaliśmy Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena do kampanii  „Tyskie 5 Stadion”. Współpracujemy z organizacjami i klubami sportowymi, a agencja XBRAND jest m.in. marketingowym partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Praca agencyjna w obszarze marketingu sportowego wymaga dobrej znajomości i zrozumienia oczekiwań i możliwości obu stron – sportu i biznesu. Nasze ponad 20-letnie doświadczenia sponsoringowe pozwala nam skutecznie łączyć oba światy – komentuje Szymon Dobrzyński, manager Adama Nawałki i szef agencji XBRAND Sponsoring.

Kreacja i reżyseria – agencja Engine, producent – Dynamo, media – Starcom i Mets, wizerunek trenera – agencja Xbrand.

Comments

comments

114
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...