Leo Burnett Warszawa wygrywa przetarg na obsługę Otodom

Informacja Prasowa - 28.06.2021
30

Leo Burnett Warszawa wygrywa przetarg na obsługę Otodom

Leo Burnett Warszawa wygrywa przetarg na obsługę Otodom

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa wygrała przetarg na obsługę Otodom, najpopularniejszego serwisu z nieruchomościami, należącego do Grupy OLX.

Zakres współpracy obejmuje stworzenie strategii komunikacji, zbudowanie wyrazistej i angażującej platformy komunikacji marki Otodom, kreowanie i produkcję kampanii reklamowych, w tym spotów TV. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

„Otodom od lat adresuje marzenia Polaków pomagając im podczas najważniejszej życiowej decyzji, by droga do kupna, sprzedaży lub najmu nieruchomości była dużo jaśniejsza. Jako marka mamy ambicję być niczym latarnia, która wskazuje właściwy kierunek – inspiruje, doradza, pomaga. W ostatnich miesiącach szukaliśmy nowej platformy komunikacji. Zwycięzca został wyłoniony w drodze kilkuetapowego procesu przetargowego, w tym etapu badawczego.  Propozycja z jaką przyszedł do nas Leo Burnett jest bardzo wyróżniająca i angażująca. Silnie wspiera cechy marki ważne z punktu widzenia nowego pozycjonowania i buduje pożądany archetyp. Wszystko wskazuje na to, że przed nami bardzo efektywne kampanie, które mają moc poruszania emocji i umysłów Polaków.” – Anna Adrian, Otodom Marketing Manager

„Zwycięstwo w przetargu dla tak innowacyjnego Klienta, to dla nas powód do dumy. Cieszy nas fakt, że docenione zostały przedstawione przez nas rozwiązania angażujące konsumentów na całej ścieżce. Ocenienie ich jako wyróżniających i angażujących jest dowodem na to, że obrana i wypracowana przez nas droga rozwoju, przynosi zamierzony skutek i jest doceniana przez Klientów.” – powiedziała Hanna Jackowska, Managing Director Leo Burnett Warszawa.

Comments

comments

30
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...