Leo Burnett Warszawa w wyniku wygranego przetargu przedłuża współpracę z Totalizatorem Sportowym

Informacja Prasowa - 24.03.2021
193

Leo Burnett Warszawa w wyniku wygranego przetargu przedłuża współpracę z Totalizatorem Sportowym

Leo Burnett Warszawa w wyniku wygranego przetargu przedłuża współpracę z Totalizatorem Sportowym

 

Totalizator Sportowy ogłosił wyniki przetargu na agencje reklamowe, z którymi będzie współpracował przez kolejny rok. Na liście zwycięzców m.in. Leo Burnett Warszawa.

Leo Burnett znajdzie się na liście agencji współpracujących z Totalizatorem Sportowym drugi rok z rzędu.

Ubiegłoroczna współpraca zaowocowała trzema kampaniami. Pierwszą z nich była kampania Loteriady, którą Leo Burnett i Totalizator Sportowy zrealizowali w warunkach zaostrzenia lockdownu, bezpośrednio po rozpoczęciu współpracy. Kolejne dwie związane były z promowaniem najdynamiczniej rozwijającej się grupy produktów LOTTO – Zdrapek. W jej ramach powstały dwie kampanie promujące debiuty oraz wizerunek całej kategorii.

Leo Burnett będzie uczestniczyć w  przygotowywaniu i realizacji kampanii 360° także dla innych marek Totalizatora Sportowego.

„Cieszę się z wygranej tym bardziej, że współpraca z Klientem jest nie tylko profesjonalna, ale również bardzo partnerska. Doceniamy jakość tych relacji, które są niezwykle ważne dla efektywności działań Klienta oraz agencji.” – powiedziała Hanna Jackowska, Managing Director agencji Leo Burnett Warszawa.

Comments

comments

193
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...