Leo Burnett i Samsung Electronics Polska twórcami programu edukacyjnego #iwieszjak

Informacja Prasowa - 26.09.2016
53

#iwieszjak - program edukacyjny stworzony przez Leo Burnett i Samsung Electronics Polska

Agencja Leo Burnett Warsaw na zlecenie Samsung Electronics Polska przygotowała program edukacyjny #iwieszjak. W krótkich filmowych odcinkach para bohaterów w przystępny i zabawny sposób tłumaczy funkcjonowanie różnych technologii wykorzystanych w telewizorach Samsung SUHD Smart TV oraz sprzęcie audio.

Materiały wideo odpowiadają za 70 proc. ruchu internetowego. Według prognoz Cisco, do 2020 roku ten odsetek wzrośnie do 82 proc.* Internauci „głosują uwagą” – najlepiej odbieraną formą treści jest w tej chwili wideo w internecie i jest to trwały trend, który będzie jedynie się rozwijał. Świadczą o tym sukcesy takich platform jak YouTube czy Snapchat. Wideo jest również świetnym narzędziem edukacyjnym. Dlatego też Samsung postawił na taką formułę tworząc swój własny program edukacyjny #iwieszjak.

Idea

W kolejnych odcinkach programu #iwieszjak w przystępny i zabawny sposób dwójka bohaterów – Karolina i Jędrzej – będzie tłumaczyć m. in. jakie są różnice między rozdzielczością Full HD a Ultra HD (4K), jakie są przewagi zakrzywionego ekranu nad płaskim, czym jest technologia kropki kwantowej Quantum Dot, jakie możliwości oferuje Smart TV oparta na systemie Tizen czy czym jest HDR – technologia zapewniająca to, że wyświetlany obraz będzie pełen szczegółów nawet w najjaśniejszych i najciemniejszych fragmentach obrazu. Żeby było ciekawiej, w testach pomagają też zaproszeni goście, zwierzęta lub nawet członkowie ekipy.

Jako lider globalnego rynku telewizorów od 10 lat, nie tylko sprzedajemy najwięcej urządzeń, ale także przewodzimy branży pod względem technologicznym. Dzięki programowi #iwieszjak nasi obecni klienci i osoby rozważające zakup nowego telewizora mogą zrozumieć jak działają innowacje w tej branży, które technologie zapewniają im jak najlepsze doznania wizualne oraz mogą przekonać się, że dzisiaj konsumpcja treści wideo dzięki Smart TV daje dużo więcej możliwości niż kiedyś – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

Kim są Karolina i Jędrzej?

Karolina interesuje się nowymi technologiami, zgłębiając skomplikowany język terminów, skrótów i wykresów, aby poznać telewizory od podszewki. Dzielnie walczy ze sceptycyzmem Jędrka i jeszcze odważniej radzi sobie z jego specyficznym poczuciem humoru.

Jędrzej natomiast nowe technologie lubi sprawdzać w życiu codziennym. Teorie Karoliny nie robią na nim większego wrażenia dopóki nie przetestuje tego osobiście, na własnym, żywym organizmie lub niewinnych gościach. Jędrzeja nie tyle obchodzi to, jak coś działa, ile to, czy działa. Najlepiej na wszystkie zmysły na raz.

Premierowe odcinki

Na stronie iwieszjak.samsung.pl oraz na kanale Samsung Polska w serwisie YouTube można już zobaczyć premierowe odcinki programu #iwieszjak.

UHD – I wiesz, jak odróżnić HD od Full HD i UHD

Każdy chce oglądać filmy w jak najlepszej jakości, a wybór telewizorów jest ogromny. Zaczynamy od podstaw, czyli od rozdzielczości. Nasi prowadzący, Karolina i Jędrzej, wyjaśnią różnice między najpopularniejszymi rozdzielczościami telewizorów, czyli HD, Full HD i UHD (4K). Dowiedz się, czemu lepiej mieć 8 milionów pikseli zamiast dwóch.

Ekran Curved – I wiesz, jak działa zakrzywiony ekran

Karolina i Jędrzej przybliżają kwestie technologiczne telewizorów Samsung SUHD z zakrzywionym ekranem. Sprawdzą ich wciągającą moc oraz pokażą, że dzięki krzywiźnie, bez względu na to, z jakiego miejsca oglądasz filmy, twoje oko odbiera nieprzekłamany obraz o perfekcyjnym kontraście.

Test technologii HDR 1000 telewizorów Samsung SUHD

Czy wiedziałeś, że ekran telewizora Samsung SUHD świeci jasnością 1000 nitów? Dzięki temu każdy element jest bardziej doświetlony, a Ty możesz dostrzec szczegóły nawet w najjaśniejszych i najciemniejszych partiach obrazu. Obejrzyj odcinek, żeby dowiedzieć się, co zyskujesz dzięki technologii HDR.

* źródło: Cisco® Visual Networking Index

Comments

comments

53
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...