Lendo Polska rozpoczyna kampanię „Twój bezpośrednik kredytowy”

Informacja Prasowa - 28.05.2019
128

Lendo Polska rozpoczyna kampanię „Twój bezpośrednik kredytowy”

Lendo rozpoczęło pierwszą kampanię reklamową swojej platformy lendopolska.pl. Ma ona budować znajomość marki i w jasny sposób komunikować nową kategorię na rynku. Lendo chce być bezpośrednikiem kredytowym, czyli miejscem, dzięki któremu użytkownik może sam, bez zbędnych pośredników, wybrać swój kredyt.

Dzięki Lendo Polska kredytobiorca ma możliwość pożyczenia pieniędzy bez straty czasu, bez biurokracji, bez stresu, bez wychodzenia z domu i bez żadnych dodatkowych opłat. To klient, po złożeniu wniosku na stronie lendopolska.pl otrzyma specjalnie przygotowane dla niego oferty i sam wybierze tą, którą uważa za najlepszą.

Stanęliśmy przed wyzwaniem wykreowania nowej kategorii dla Lendo Polska, określeniem czym tak naprawdę jest nasza platforma. Ze względu na główne cechy lendopolska.pl zdecydowaliśmy się na podkreślenie właśnie bezpośredniego kontaktu i wygody jaka towarzyszy korzystaniu z naszych usług. Kampania będzie wyróżniała się w gąszczu reklamowym, spokojną tonacją i tempem” – wyjaśnia Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor marketingu Lendo Polska.

Za przygotowanie i realizację kampanii „Twój bezpośrednik kredytowy” odpowiadają agencja dentsu X, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Działania są zaplanowane od 27 maja do 31 lipca 2019 roku. Kampanię rozpoczyna reklama telewizyjna, w stacjach TOP4 i stacjach tematycznych pojawi się spot 30”. Następnie w czerwcu i lipcu będą emitowane spoty 15” i spot sponsoringowy 8”. Kampania będzie miała swoją odsłonę także w internecie, jest to display kupowany w modelu programmatic, video online, YouTube, reklamy w wyszukiwarkach i e-mailingi. Dodatkowo w czerwcu zaplanowano także działania OOH, czyli komunikację na LCD w Kolejach Mazowieckich i biletomatach w Warszawie.

Serwis lendopolska.pl jest dostępny od 6 marca 2019 roku, wśród partnerów są dwa banki: BNP Paribas, Nest Bank oraz cztery firmy pożyczkowe: Fellow Finance, AASA, Euroloan i Provident. Na platformie można otrzymać kredyty i pożyczki na okres od miesiąca do 10 lat oraz o wartości do 120 tysięcy złotych. Lendo Polska łączy konsumentów, którzy poszukują pożyczki z instytucjami finansowymi – bankami i firmami pożyczkowymi. Proces obsługi klienta będzie realizowany przez Lendo Polska w Internecie, w jednym miejscu, na platformie dedykowanej klientom. Klient po złożeniu wniosku otrzyma za pośrednictwem serwisu, specjalnie przygotowane dla niego oferty banków i firm pożyczkowych. Po wybraniu najkorzystniejszej, sfinalizuje umowę bezpośrednio z pożyczkodawcą. W większości przypadków można będzie to zrobić online, nie wychodząc z domu. Lendo Polska nie pobiera żadnych opłat od klientów, wynagradzają go instytucje finansowe za sfinalizowaną transakcję.

Comments

comments

128
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...