Lelum.pl w nowej odsłonie!

Informacja Prasowa - 26.07.2018
198

Lelum.pl w nowej odsłonie!

Serwis Lelum.pl, wchodzący w skład Grupy HGA Media, zaprezentował się dziś w nowej odsłonie.

Portal lifestylowy Lelum.pl dedykowany jest głównie do kobiet między 20, a 45 rokiem życia. Szeroka gama tematów oscyluje głównie w kategoriach lifestylowych, modowych oraz rozrywkowych. Na portalu znajdują się profesjonalne recenzje, wywiady oraz komentarze gwiazd.

Zmianom uległa nie tylko szata graficzna. Staramy dopasować się nie tylko do użytkowników, którzy czytają Lelum.pl, ale również do potrzeb naszych Partnerów biznesowych. Oprócz standardowych rozwiązań, jak chociażby kampanie display, Lelum.pl zamierza stawiać na działania content marketingowe i rozwój treści video. – informuje Albert Wójcik, prezes HGA Media.

W chwili obecnej serwis Lelum.pl, to jedna z najbardziej popularnych stron o tematyce lifestylowych w Polsce. W maju 2018 roku serwis zanotował ponad 1.500 000 unikalnych odwiedzin. W tym czasie w serwisie wygenerowano prawie 3.000.000 odsłon.

Według danych 61 % czytelników Lelum.pl to kobiety. 31 % Internautów korzystających z treści serwisu, to mężczyźni. W podziale wiekowym, największą grupę stanowią użytkownicy w wieku 18 – 24 lata. Stanowią oni 35 % wszystkich czytelników. 30 % odwiedzających serwis, stanowią osoby 25 – 34 lata. 20 % ogółu to użytkownicy po 45 roku życia. 15 % użytkowników czytających Lelum.pl to Internauci w wieku 35 – 44 lata.

Mocny nacisk kładziemy na social media, które rozwijają się u nas w zawrotnym tempie. Stawiamy na rzetelne dziennikarstwo oraz nowoczesne formy przekazu. Jesteśmy pewni, że po przez zmiany wizualne, ale przede wszystkim dzięki nowym treściom, Lelum.pl w bardzo szybkim tempie stanie się liderem w swojej kategorii – mówi Julia Hermaszewska, redaktor prowadząca Lelum.pl

Pozycji lidera nie można odmówić już Lelum.pl jeżeli chodzi o mobilne zasięgi. Aż 89% ruchu Lelum.pl pochodzi z urządzeń mobilnych.

Comments

comments

198
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...