Legia z nowym dyrektorem marketingu

Informacja Prasowa - 08.08.2019
101

Legia z nowym dyrektorem marketingu

Mikołaj Szymborski został nowym dyrektorem marketingu Legii Warszawa występującej w PKO Ekstraklasie.

Posiadający ponad dwudziestoletnie doświadczenie Szymborski jest ekspertem w zarządzaniu portfelem marek. Przez ostatnie 10 lat związany był z grupą Pernod Ricard.

Jestem pod dużym wrażeniem tego jak zmienia i rozwija się Legia. To klub mojej dzielnicy, obok którego mieszkałem i dorastałem przez 20 lat. To także jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich marek. Cieszę się, że będę częścią tego klubu i wierzę, że moje doświadczenie marketingowe przyczyni się do jego dalszego rozwoju i będzie służyło kibicom – mówi Mikołaj Szymborski.

Szymborski ostatnio pełnił funkcję Global Brand Director i był odpowiedzialny za marketing i sprzedaż na świecie polskich marek z portfolio grupy. Przez lata zarządzał w Polsce takimi markami jak: Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell czy Absolut. Kampanie Mikołaja Szymborskiego były nagradzane nagrodami Effie czy Golden Arrow.
Karierę marketingową rozpoczynał 20 lat temu w agencjach reklamowych w tym w Euro RSCG (dziś Havas Group). W trakcie swojej pracy zdobył m.in. doświadczenie w zarzadzaniu i wdrażaniu konsumenckich platform lojalnościowych, e-crm i e-commerce.

W Legii rozpoczął pracę od początku sierpnia, przejmując zarządzanie działem marketingu klubu. Nadzór nad całością pionu sprawuje Szymon Milczanowski, członek zarządu odpowiedzialny za obszar komercyjny i marketingu.

fot: https://www.linkedin.com/in/mikolaj-szymborski-5999521/

źródło: http://www.sportmarketing.pl/newsroom/37151,legia-z-nowym-dyrektorem-marketingu

LinkedIn Mikołaj Szymborski: https://www.linkedin.com/in/mikolaj-szymborski-5999521/

 

Comments

comments

101
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...