Lech Free 0,0% Active Hydrate

Informacja Prasowa - 14.04.2022
70

Pierwsze bezalkoholowe piwo w Polsce o smaku mango i cytryny o właściwościach nawadniających startuje z nową kampanią!

Lech Free 0,0% Active Hydrate – pierwsze piwo bezalkoholowe w Polsce o właściwościach nawadniających, o smaku mango i cytryny z nowym spotem reklamowym od 11 kwietnia br. Marka pokazuje jak bezalkoholowy wariant może łączyć piwny smak z aktywnym stylem życia. Nowa kampania osadzona na platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV.

W spocie poznajemy historię ciężko trenującego śmiałka, który po wysiłku fizycznym nawadnia organizm Lechem Free 0,0% Active Hydrate. Napój ma specjalny skład pozwalający w krótkim czasie uzupełnić niedobory wody i sodu w organizmie, na przykład po aktywności sportowej lub w upalne dni.

W spocie ponownie pojawił się bard, występujący we wszystkich reklamach marki Lech Kompanii Piwowarskiej. Charakterystyczne „Le Le Le Le” ponownie zagości na ustach wszystkich, którzy lubią smak piwa, szukają orzeźwienia i chcą czegoś więcej. Lech Free 0,0% Active Hydrate to połączenie bezalkoholowego lagera z soczystym, słodkim smakiem mango i kwaśną, orzeźwiającą nutą cytryny.

Za koncepcję spotu odpowiada agencja Bardzo, za jego produkcję dom produkcyjny MOON Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Projekt opakowań opracowało Prism Studio. Działania digital, Social Media, współpracę z influencerami i komunikację PR prowadzi agencja Cut the Mustard.

Comments

comments

70
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...