Launch najnowszej gry Vile Monarch – Growing Up już w sprzedaży!

Informacja Prasowa - 22.10.2021
240

Launch najnowszej gry Vile Monarch - Growing Up już w sprzedaży!

Launch najnowszej gry Vile Monarch – Growing Up już w sprzedaży!

Za globalną komunikację odpowiedzialna Next Level Agency.

 14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).

 Stworzony przez producenta gier Vile Monarch symulator dorastania Growing Up pozwala na wcielenie się w dziecięcego bohatera, gdzie gracz kieruje zarówno codziennością, jak i podejmowaniem kluczowych decyzji w każdym okresie życia postaci – od niemowlęcia, przez dzieciństwo, lata dojrzewania aż do pełnoletności.  Wybory wpływają na szereg zdolności bohatera (zbiór 200), a także na jego relacje z kluczowymi dla przebiegu gry postaci NPC (non-player characters), takich jak rodzice, czy przyjaciele.

Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za budowanie świadomości produktu na arenie międzynarodowej za pomocą kanałów: Facebook, Twitter i Discord. Szereg działań obejmował opracowanie, realizację i optymalizację strategii komunikacyjnej, stworzenie key visualu komunikacji social media, oraz kreacja i prowadzenie dedykowanych profili na wspomnianych kanałach. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja PR Outreach.

–  Jesteśmy szczęśliwi że mogliśmy stworzyć strategię i poprowadzić globalną komunikację Growing Up. To nie tylko kolejna szansa na pokazanie naszego know how i jakości komunikacji międzynarodowej ale też osobista przyjemność patrzeć jak dobrze gra jest przyjmowana przez zaangażowaną społeczność fanów. – mówi Maciej Boroń, Dyrektor Zarządzający w Next Level Agency.

Setki graczy z niecierpliwością wyczekiwały premiery, a pierwsi dotarli do końca rozgrywki już w kilka godzin po wypuszczeniu gry do sprzedaży. Recenzje Growing Up publikują w swoich kanałach społecznościowych m.in. gamerzy (w tym m.in. Staszek iGRAszkowski, którego subskrybuje 139 tys. widzów) i gracze, którzy chętnie wyrażają swoje opinie w dedykowanym wątku na Discordzie.  Muzykę do gry współtworzył polski zespół avant art pop, Mikromusic razem z Christianem Divine, lead writerem Life is Strange i Jimem Guthriem (m.in. Below, Sword & Sworcery, Planet Coaster, Reigns: Her Majesty).

Za globalną komunikację odpowiedzialna Next Level Agency.

Comments

comments

240
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...