LARI uruchomił pierwszą cyfrową edycję ELLE w Afryce

Informacja Prasowa - 21.03.2017
103

Lagardere Active Radio International (LARI) uruchomił pierwszą cyfrową edycję tytułu ELLE dla francuskojęzycznej Afryki.

Lagardere Active Radio International (LARI) uruchomił pierwszą cyfrową edycję tytułu ELLE dla francuskojęzycznej Afryki. Za przygotowanie projektu, koncepcję i realizację, odpowiadał zespół działu online Grupy Eurozet.

Uruchomiony serwis internetowy marki ELLE dla Wybrzeża Kości Słoniowej w całości został przygotowany przez zespół odpowiedzialny za realizacje projektów dla Grupy Lagardere pracujący w dziale online Grupy Eurozet.

Przedmiotem realizacji było wykonanie makiet i projektów graficznych w wersji desktopowej i mobilnej oraz implementacja projektu, a także jego dalszy rozwój i utrzymanie. W dalszej perspektywie planowane jest stworzenie aplikacji mobilnych na iOS i Android.

„To ogromne wyróżnienie i docenienie naszego profesjonalizmu. Cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w tak prestiżowym i globalnym projekcie. To duży sukces zespołu” – mówi Tomasz Sofuł, dyrektor działu online Eurozet.

ELLE to kobieca, światowa marka premium. Tytuł wydawany jest w 46 krajach i w każdym ma swój serwis kontentowy. Licząc globalnie, serwisy ELLE posiadają ponad 80 milionów unikalnych użytkowników. Podobnie jak inne strony internetowe w swoich krajach, ELLE.ci ma pozycjonować się jako lider wśród portali dla kobiet, nie tylko w Wybrzeżu Kości Słoniowej, ale w całej francuskojęzycznej Afryce.

To kolejny projekt działu online Grupy Eurozet realizowany dla Grupy Lagardere (właściciela Eurozet). Wcześniej zespół Tomasza Sofuła uruchomił w Wybrzeżu Kości Słoniowej serwis radiowy viberadio.ci oraz viberadio.sn dla Senegalu.

Comments

comments

103
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...