Łapiński/Wrońska z nową platformą dla Porówneo
Łapiński/Wrońska z nową platformą dla Porówneo
16 października właściciel marki Porowneo.pl wprowadza oryginalną platformę komunikacyjną: „Porównywarka i agent w jednym”. Celem nowego podejścia marki jest zaadresowanie większości obaw jakie mają konsumenci przed skorzystaniem z polis Internetowych. Za cały projekt odpowiada duet: Maciej Łapiński (strategia, obsługa) i Zuzanna Wrońska (kreacja).
Marka w trzech humorystycznych spotach pokazuje, że za porównywarką stoją profesjonalni agenci porowneo.pl, którzy pomogą nam we wszystkim, tak jak robią to stacjonarni agenci.
– Bardzo spodobał nam się pomysł strategiczny, który przeniósł siłę ciężkości z komunikowania tylko niskiej ceny, jak robią to wszyscy nasi konkurenci, na obsługę klienta, która dzięki naszym nowym usługom nie ustępuje tzw. stacjonarnym agentom – mówi Tomasz Iwaszkiewicz, CMO w porowneo.pl
Inne było także podejście porowneo.pl do obsługi całego projektu.
– Tym razem zdecydowaliśmy się, aby nie powierzać projektu klasycznej agencji reklamowej – wyjaśnia Wojciech Rabiej CEO w porowneo.pl – Skorzystaliśmy z zewnętrznego konsultanta Macieja Łapińskiego, z którym na specjalnych warsztatach wypracowaliśmy nową strategię komunikacji dla marki. Maciej nadzorował również cały projekt ATL i digital od początku do końca. Ten model bardzo dobrze nam się sprawdził – dodaje.
Za część kreatywną odpowiedzialna była Zuzanna Wrońska, która jest autorką nowej platformy kreatywnej i serii spotów telewizyjnych.
– Kampania została tak wymyślona, aby powiedzieć coś nowego w kategorii, skorzystać z insightów konsumenckich, nie tracąc poczucia humoru, a jednocześnie wykorzystać elementy komunikacji, które marka wypracowała wcześniej – mówi Zuzanna Wrońska.
Duet Łapiński i Wrońska to para, która od lat tworzyła kampanie w największych agencjach w Polsce, a na potrzeby tego projektu postanowili połączyć siły.
– Bardzo podoba nam się ten typ współpracy z klientami. Jesteśmy w stanie, w szybkim czasie, za relatywnie nieduże pieniądze, dostarczyć klientowi kreację i obsługę na poziomie sieciowych agencji, korzystając z naszego doświadczenia i kontaktów, blisko współpracując z klientem w formie warsztatowej – podsumowuje Maciej Łapiński.
30 i 15 sekundowe spoty będą emitowane przez najbliższe cztery tygodnie w trzech największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Wyreżyserował je Piotr Kumik, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Film Reaktor.
Porówneo, to firma łącząca w innowacyjny sposób usługi porównywania ubezpieczeń z usługami agenta ubezpieczeniowego. Jej klienci mogą porównać oferty i kupić polisy m.in. takich towarzystw, jak: Aviva, AXA, Benefia, Generali, Link4, MTU24, Proama czy PZU. Firma koncentruje się na sprzedaży polis komunikacyjnych, proponuje również ubezpieczenia mieszkaniowe i turystyczne. Wybór oraz zakup ubezpieczenia zajmuje zaledwie kilka minut. Może być on zrealizowany za pośrednictwem serwisu porowneo.pl lub z wykorzystaniem wsparcia agenta, poprzez kontakt telefoniczny. Misją Porówneo, poza działalnością sprzedażową, jest również edukacja konsumentów – o tym jak efektywne i wygodnie korzystać z usług ubezpieczeniowych i finansowych. Firma rozpoczęła działalność, na szerszą skalę, w 2017 roku.