Łapiński/Wrońska z nową platformą dla Porówneo

Informacja Prasowa - 14.10.2020
38

Łapiński/Wrońska z nową platformą dla Porówneo

Łapiński/Wrońska z nową platformą dla Porówneo

 16 października właściciel marki Porowneo.pl wprowadza oryginalną platformę komunikacyjną: „Porównywarka i agent w jednym”. Celem nowego podejścia marki jest zaadresowanie większości obaw jakie mają konsumenci przed skorzystaniem z polis Internetowych. Za cały projekt odpowiada duet: Maciej Łapiński (strategia, obsługa) i Zuzanna Wrońska (kreacja).

Marka w trzech humorystycznych spotach pokazuje, że za porównywarką stoją profesjonalni agenci porowneo.pl, którzy pomogą nam we wszystkim, tak jak robią to stacjonarni agenci.

Bardzo spodobał nam się pomysł strategiczny, który przeniósł siłę ciężkości z komunikowania tylko niskiej ceny, jak robią to wszyscy nasi konkurenci, na obsługę klienta, która dzięki naszym nowym usługom nie ustępuje tzw. stacjonarnym agentom – mówi Tomasz Iwaszkiewicz, CMO w porowneo.pl

Inne było także podejście porowneo.pl do obsługi całego projektu.

Tym razem zdecydowaliśmy się, aby nie powierzać projektu klasycznej agencji reklamowej – wyjaśnia Wojciech Rabiej CEO w  porowneo.pl Skorzystaliśmy z zewnętrznego konsultanta Macieja Łapińskiego, z którym na specjalnych warsztatach wypracowaliśmy nową strategię komunikacji dla marki. Maciej nadzorował również cały projekt ATL i digital od początku do końca. Ten model bardzo dobrze nam się sprawdził – dodaje.

Za część kreatywną odpowiedzialna była Zuzanna Wrońska, która jest autorką nowej platformy kreatywnej i serii spotów telewizyjnych.

Kampania została tak wymyślona, aby powiedzieć coś nowego w kategorii, skorzystać z insightów konsumenckich, nie tracąc poczucia humoru, a jednocześnie wykorzystać elementy komunikacji, które marka wypracowała wcześniej – mówi Zuzanna Wrońska.

Duet Łapiński i Wrońska to para, która od lat tworzyła kampanie w największych agencjach w Polsce, a na potrzeby tego projektu postanowili połączyć siły.

Bardzo podoba nam się ten typ współpracy z klientami. Jesteśmy w stanie, w szybkim czasie, za relatywnie nieduże pieniądze, dostarczyć klientowi kreację i obsługę na poziomie sieciowych agencji, korzystając z naszego doświadczenia i kontaktów, blisko współpracując z klientem w formie warsztatowej podsumowuje Maciej Łapiński.  

30 i 15 sekundowe spoty będą emitowane przez najbliższe cztery tygodnie w trzech największych stacjach telewizyjnych w Polsce.  Wyreżyserował je Piotr Kumik, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Film Reaktor.

Porówneo, to firma łącząca w innowacyjny sposób usługi porównywania ubezpieczeń z usługami agenta ubezpieczeniowego. Jej klienci mogą porównać oferty i kupić polisy m.in. takich towarzystw, jak: Aviva, AXA, Benefia, Generali, Link4, MTU24, Proama czy PZU. Firma koncentruje się na sprzedaży polis komunikacyjnych, proponuje również ubezpieczenia mieszkaniowe i turystyczne. Wybór oraz zakup ubezpieczenia zajmuje zaledwie kilka minut. Może być on zrealizowany za pośrednictwem serwisu porowneo.pl lub z wykorzystaniem wsparcia agenta, poprzez kontakt telefoniczny. Misją Porówneo, poza działalnością sprzedażową, jest również edukacja konsumentów – o tym jak efektywne i wygodnie korzystać z usług ubezpieczeniowych i finansowych. Firma rozpoczęła działalność, na szerszą skalę, w 2017 roku.

Comments

comments

38
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...