Łap chwile. Specjalne spoty Lecha w najgłośniejszych blokach reklamowych

Informacja Prasowa - 10.07.2024
251

W blokach reklamowych pojawiły się spoty Lecha w spokojnym klimacie, wyróżniającym je spośród innych reklam. 

W blokach reklamowych pojawiły się spoty Lecha w spokojnym klimacie, wyróżniającym je spośród innych reklam.

Tradycyjne telewizyjne bloki reklamowe coraz bardziej intensywnie zasypują z ekranu kolorowymi obrazami, głośnymi dźwiękami, szybko zmieniającymi się scenami, które starają się przyciągnąć naszą uwagę i w efekcie dostarczają nam mnóstwa bodźców.
Lech postanowił na chwilę to zatrzymać.
Marka w swojej komunikacji zachęca do wyciszenia, zwolnienia, oderwania od zgiełku. Dlatego Lech przygotował specjalne spoty, które wyróżniają się w głośnych blokach reklamowych swoją spokojną formą. W spotach marki dźwięk jest ambientowy, naturalny, z otoczenia. Słyszymy szum fal, śpiew ptaków, spokojną muzykę w oddali. To przywodzi nam na myśl wakacyjny luz i na czas spotu przenosi nas na słoneczną plażę, w góry czy do działkowego ogródka.
Inspiracją do przygotowania alternatywnych wersji spotów była głośna, inwazyjna forma bloków reklamowych, głównie tych towarzyszących meczom mistrzostw Europy w piłce nożnej. Cztery warianty specjalnych, wyciszonych spotów (30- i 15-sekundowe) pojawiły się w najgłośniejszych telewizyjnych blokach reklamowych. Będą emitowane do końca września.
Lech_ambient_spot.png
Za strategię, ideę i produkcję odpowiada agencja VML. Spoty w reżyserii Tadeusza Śliwy zostały zrealizowane przez MOON Films wraz ze studiem postprodukcyjnym TELEVISOR oraz studiem dźwiękowym Juice.

Comments

comments

251
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...