Lamborghini i Bentley wybrały Walk PR

Informacja Prasowa - 25.01.2021
31

Lamborghini i Bentley wybrały Walk PR

Lamborghini i Bentley wybrały Walk PR

Porsche Inter Auto Polska, jedyny polski przedstawiciel i właściciel salonów marek Lamborghini i Bentley, rozpoczęło stałą współpracę z Walk PR w zakresie kompleksowej obsługi public relations. Zespół agencyjny jest odpowiedzialny m.in. za komunikację zewnętrzną obu marek, media relations oraz doradztwo strategiczne. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie br.

Wybranie Walk PR przez Lamborghini i Bentleya rozpoczyna pierwszą stałą współpracę public relations w historii polskich salonów obu marek. Agencja odpowiada za kompleksowe działania PR, doradztwo strategiczne, kontakt z mediami oraz współpracę z liderami opinii. Pierwszym wydarzeniem komunikowanym przez Walk PR była internetowa premiera modelu Lamborghini Huracán STO.

Za działania po stronie agencji odpowiada zespół brand PR w składzie: Kinga Strawińska PR Group Account Director, Matylda Żemajtis Account Director, Wojciech Wołk-Łaniewski Senior Account Executive.

Lamborghini to kultowa włoska marka samochodów wyścigowych, założona w 1963 roku przez Ferruccio Lamborghini. Specjalizuje się w produkcji dwuosobowych supersamochodów (Huracàn, Aventador) oraz sportowego SUV-a (Urus). W Polsce działa jeden salon – Lamborghini Warszawa. Bentley, brytyjski producent samochodów z siedzibą w Crewe, powstał w 1919 roku. Specjalizuje się w modelach luksusowych (Flying Spur), sportowych (Continental GT) oraz SUV-ach (Bentayga). Polska sieć salonów marki obejmuje placówki w Warszawie i Katowicach. Porsche Inter Auto to jedyny przedstawiciel i właściciel salonów obu marek w Polsce. Walk PR należy do Grupy Walk jako jednostka wyspecjalizowana w budowaniu trwałych relacji pomiędzy firmami a ich otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym. Od lat znajduje się w czołówce największych agencji PR w Polsce, zdobywając nagrody w konkursach polskich i światowych.

Do głównych klientów agencji należą takie marki, jak Empik, Grupa Adamed, Lotte Wedel, Nikon czy L’Oréal. Bentley i Lamborghini są kolejnymi markami motoryzacyjnymi w portfolio agencji – od 2018 roku Walk PR obsługuje kompleksowo hiszpańskie marki SEAT oraz CUPRA należące do Grupy Volkswagen.

Comments

comments

31
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...