Przedmiotem umowy zawartej pomiędzy Lagardère Travel Retail a PR Hub jest komunikacja korporacyjna. Kluczowym zadaniem agencji jest budowanie rozpoznawalności marki klienta w otoczeniu biznesowym zgodnie z opracowaną wcześniej strategią. Współpraca, poza doradztwem strategicznym, obejmuje m.in. prowadzenie biura prasowego i kampanii mediowych, plasowanie ekspertów spółki w mediach i na wydarzeniach branżowych, a także aktualizację i prowadzenie cyfrowych platform komunikacji Lagardère Travel Retail: strony internetowej i profilu na LinkedIn. Agencja świadczy wobec Lagardère Travel Retail także usługi konsultingowe w zakresie bezpośredniej komunikacji do pracowników, ajentów, franczyzobiorców, dostawców i partnerów biznesowych.
string(116) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2022/11/d153c76b339e60e86e259ede11191044.png');"
string(90) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2022/11/d153c76b339e60e86e259ede11191044.png"
Przedmiotem umowy pomiędzy Lagardère Travel Retail a PR Hub jest komunikacja korporacyjna
Lagardère Travel Retail współpracuje z PR Hub
Agencja PR Hub opracowała i realizuje strategię komunikacji korporacyjnej dla Lagardère Travel Retail – wiodącego operatora rynku travel retail w Polsce, który działa także w lokalizacjach typowo handlowych i ma w portfolio ok. 40 brandów takich jak Relay, So Coffee, InMedio czy Aelia Duty Free. W zakresie działań PR Hub znalazł się również kompleksowy konsulting, którego celem jest wdrożenie i utrzymanie przyjętej linii komunikacji we wszystkich obszarach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
