Labcon wygrywa przetarg firmy adidas

Jerzy Ciszewski - 02.01.2019
191

Labcon wygrywa przetarg firmy adidas

Labcon wygrywa przetarg firmy adidas

– zajmie się kompleksową obsługą marki w Polsce

Agencja Labcon, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, wygrała przetarg
na kompleksową obsługę marki adidas na polskim rynku. Labcon będzie odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacji dla wszystkich kategorii wspieranych lokalnie przez adidas,
w kanałach digital, social media, PR & influence oraz event management. W ramach współpracy powołano dedykowany zespół specjalistów oraz nowy adres kontaktowy z mediami [email protected]. Współpraca została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.

Adidas to jeden z największych producentów obuwia i odzieży sportowej na świecie oraz lider rynku sportowego w Polsce. W wyniku rozstrzygniętego przetargu, firma adidas powierzyła Labcon całościową obsługę komunikacyjną marki adidas na polskim rynku. Do zadań agencji będzie należało wdrażanie strategii komunikacji marki dla kluczowych kategorii produktowych. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerami i ambasadorami marki, content management, oprawę graficzną, organizację eventów oraz media relations.

„Agencja Labcon przedstawiła bardzo dobrą, holistyczną strategię komunikacji, dopasowaną do kategorii i grupy docelowej. Propozycja przetargowa zawierała ponad to, adekwatne insght’y, kompletny plan koncepcyjny oraz prezentację doświadczenia zespołu specjalistów, na jakim nam zależało.” – Monika Michael, Brand Communication Manager Poland & Baltics.

“Pozyskanie jednej z najważniejszych marek sportowych, która od lat wyznacza trendy
w kategoriach sportu, mody i rekreacji to ogromny sukces i potwierdzenie kompetencji Labcon w tworzeniu skutecznej komunikacji. Zróżnicowany zakres działań pozwoli nam wykorzystać unikalne know-how oraz kreatywne podejście we współpracy z influencerami, jak również doświadczenie zespołu w budowaniu wizerunku marki w mediach społecznościowych” –
mówi Marta Łysiak, Managing Director Labcon

Agencja Labcon, należąca do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, powstała w maju 2017 r.  Zarządza nią Marta Łysiak, wcześniej przez lata CEE Strategic Partner Manager  w londyńskim oddziale YouTube. Spółka tworzy i zarządza szeroko pojętymi „treściami”, oferując przede wszystkim strategiczne podejście do budowania kontentu oraz mało znane  w Polsce narzędzia i know-how. Filozofia spółki opiera się na przekonaniu, że współpraca marek z influencerami wymaga strategii szytych na miarę pod digitalowe DNA, bez nienaturalnych „przeklejek” z „dużych” kampanii ATL. W ciągu zaledwie roku, Labcon wdrożył wiele autorskich projektów i inicjatyw dla swoich klientów. Zrealizował również szereg kampanii m.in. dla takich rynkowych liderów jak L’Oreal Paris, Maybelline New York, Garnier, Jaguar, Estee Lauder, BBC, Hochland, Lenovo, Remington.

Za projekt Make Up in the City zrealizowany dla Maybelline New York, agencja Labcon otrzymała 2 srebrne statuetki w najważniejszym konkursie branżowym Effie Awards 2018, który co roku nagradza najbardziej efektywną komunikację marek.

 

***

Group One jest największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce funkcjonującą na rynku
od 2013 roku. Zatrudnia niemal 350 osób. Oferuje klientom szeroki wachlarz usług, poczynając od strategicznych, przez kreatywne i mediowe, aż po technologiczne. Jej przewagą są silne digitalowe kompetencje, które od początku istnienia stanowiły trzon struktury – ponad 60% biznesu Group One to projekty on-linowe, które realizowane są z wykorzystaniem silnych relacji m.in. z Facebookiem  i Google. Oprócz stałego wzmacniania kompetencji digitalowych, Group One rozwija się, rozbudowując kompetencje strategiczne, kontentowe i zarządzania marką, tworząc unikalną ofertę na rynku.
W tegorocznej edycji Effie Awards 2018 podmioty Group One otrzymały aż 11 statuetek.

Comments

comments

191
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...