Labcon i SalesTube wygrywają przetarg na kompleksową obsługę Sephora Polska w social mediach

Informacja Prasowa - 27.02.2019
164

Labcon i SalesTube wygrywają przetarg na kompleksową obsługę Sephora Polska w social mediach

Labcon i SalesTube wygrywają przetarg na kompleksową obsługę
Sephora Polska w social mediach

 Agencja contentowa Labcon wygrała przetarg i rozpoczyna współpracę z Sephora Polska, którą wraz z SalesTube będzie obsługiwała w najbardziej efektywnym modelu “one social”. Agencje, należące do największej, niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, będą odpowiedzialne za strategię komunikacji, budowanie efektywnych platform komunikacji i wizerunku sieci perfumerii w social mediach oraz za działania paid social.

 Od marca agencja Labcon będzie odpowiadała za komunikację Sephora Polska począwszy od strategii, poprzez planowanie i realizację kampanii mediowych aż po kompleksową obsługę kanałów na platformach społecznościowych. Agencja będzie także partnerem Sephora w budowaniu strategii social mediowej przy wprowadzaniu nowych marek, wspieraniu mechanizmów prosprzedażowych oraz w komunikacji wydarzeń i eventów PR marki.

„Sephora już od 20-lat realizuje najbardziej odważne i pionierskie projekty na rynku beauty.  Jesteśmy w gronie 3 najbardziej lubianych marek wśród pokolenia Millenialsów i generacji Z co jeszcze bardziej motywuje nas i jednocześnie zobowiązuje do wdrażania innowacyjnej komunikacji z konsumentami. Labcon, agencja na światowym poziomie pod kątem doświadczenia w budowaniu strategii contentowej, jest dla nas idealnym partnerem do realizowania tych celów i efektywnego wykorzystania potencjału mediów społecznościowych”” – mówi Kamila Jędrzejczak, Social Media Manager w Sephora Polska.

Labcon wygrał przetarg dzięki maksymalnie dopasowanej ofercie do potrzeb rozwijania autentycznej i angażującej komunikacji z konsumentami przy jednoczesnej optymalizacji wpływu contentu na realizację celów biznesowych klienta. Agencja ze swoją odpowiedzią na brief przetargowy idealnie wpisała się w potrzeby komunikacji Sephora Polska w oparciu o działania w modelu „one social”, w którym content marketing skorelowany jest z działaniami performensowymi. Za obszar paid social w obsłudze nowego klienta odpowiedzialny będzie SalesTube.

“Strategia komunikacji „one social” to połączenie dwóch bardzo ważnych obszarów – content i performance marketing. Mimo że pracujemy w dwóch różnych spółkach, to podchodzimy do komunikacji na kanałach marek jako jeden zespół, realizując działania w najbardziej efektywnościowym modelu. Razem z SalesTube, działając w ramach tej samej grupy komunikacyjnej, skutecznie łączymy te dwie kompetencje, wnosząc pozytywne zmiany do biznesu naszych klientów” – mówi Marta Łysiak, managing director agencji Labcon.

Celem prowadzonych przez Labcon działań contentowych, przy wsparciu SalesTube w obszarze paid social, będzie budowanie spójnego i silnego wizerunku sieci Sephora w mediach społecznościowch, budowanie efektywnych platform komunikacji oraz zaangażowanie grupy docelowej. Agencja będzie wdrażać nową strategię komunikacji na kanałach Sephora na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz kanale YouTube: Sephora Polska.

 ***

Group One jest największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Zatrudnia niemal 350 osób. Oferuje klientom szeroki wachlarz usług, poczynając od strategicznych, przez kreatywne i mediowe, aż po technologiczne. Jej przewagą są silne digitalowe kompetencje, które od początku istnienia stanowiły trzon struktury – ponad 60% biznesu Group One to projekty on-linowe, które realizowane są z wykorzystaniem silnych relacji m.in. z Facebookiem i Google. Oprócz stałego wzmacniania kompetencji digitalowych, Group One rozwija się, rozbudowując kompetencje strategiczne, kontentowe i zarządzania marką, tworząc unikalną ofertę na rynku.

W tegorocznej edycji Effie Awards 2018 podmioty Group One otrzymały aż 11 statuetek.

Comments

comments

164
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...