Labcon i Grupa Abstra łączą siły, by zmienić zasady gry na rynku i wprowadzić wyższy poziom profesjonalizacji YouTuberów i ich produkcji

Informacja Prasowa - 23.01.2018
81

Labcon i Grupa Abstra łączą siły, by zmienić zasady gry na rynku i wprowadzić wyższy poziom profesjonalizacji YouTuberów i ich produkcji

Labcon (należący do Group One) zawiązuje strategiczne partnerstwo z Grupą Abstra. Pierwsze tego typu partnerstwo na rynku jest nakierowane na profesjonalizację YouTuberów i wprowadzenie zupełnie nowego poziomu obsługi klienta. Labcon (należący do Group One) oferuje najnowocześniejsze podejście do budowania kontentu na platformach społecznościowych. Specjalizuje się w tworzeniu strategii, produkcji treści i zarządzaniu nimi. Z kolei Grupa Abstra jest największym polskim producentem treści na YouTube i grupą topowych influencerów, których filmy nieustannie biją rekordy popularności.

Efektem partnerstwa agencji contentowej i producenta treści będzie unikalne połączenie wiedzy strategicznej, marketingowej oraz doświadczenia i świadomości platformy. Wyjątkowy mix kompetencji pozwoli na przekraczanie dotychczas narzuconych schematów w tworzeniu kreatywnego contentu, przy zachowaniu spójności ze strategią danej marki.

Konieczność tworzenia pełnej oferty mediowej, budowania stałych relacji i strategii marki, to coraz większe wyzwanie stojące przed Abstra. Partnerstwo Labcon odpowiada na te potrzeby poprzez jeszcze bliższą współpracę i wymianę unikalnego know-how.

Zespół Abstra doskonale wie, jak tworzyć angażujące video, cały czas utrzymując wysoki zasięg filmów, wbrew tendencji spadku oglądalności, której doświadczył w ubiegłym roku rynek. Partnerstwo z Grupą wzmocni nasze kompetencje i znajomość potrzeb vlogerów, żebyśmy mogli jeszcze lepiej niż dotychczas współpracować także z innymi przedstawicielami tej grupy. Chcemy jeszcze lepiej wskazywać jak mogą budować wizerunek marki, jednocześnie tworząc kontent charakterystyczny dla ich kanału. Profesjonalizacja YouTuberów i ich produkcji to naturalny krok rozwoju rynku, a my możemy i chcemy im w tym pomóc – powiedziała Marta Łysiak, dyrektor zarządzająca, Labcon.

Poznaliśmy się z Martą jeszcze w czasach, gdy pracowała dla Google. Bardzo cenię sobie tę współpracę i wiem, że Labcon będzie mógł wesprzeć nasz zespół swoimi kompetencjami i pomoże jeszcze lepiej rozumieć potrzeby Klientów, wykorzystać nasze kreatywne działania do realizowanie strategii marki. Nikt w branży nie odważył się jeszcze na taki ruch. Współpraca z Labcon jest kolejnym krokiem (po zawarciu strategicznego partnerstwa z Polsat Media), który pomoże nam wejść na wyższy poziom profesjonalizacji produkcji na YouTube i pokazać innym kierunek rozwoju – komentuje Rafał Masny, Grupa Abstra.

Comments

comments

81
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...