Kwietniowe „Wysokie Obcasy Extra” solidarne z Ukrainą

Informacja Prasowa - 16.03.2022
132

Na wyjątkowej okładce numeru Ołena i Wołodymyr Zełenscy 

W czwartek, 17 marca br. na rynku ukaże się nowy numer „Wysokich Obcasów Extra”. Czytelniczki i czytelnicy znajdą w nim m.in. portret pierwszej damy Ukrainy Ołeny Zełenskiej, wspomnienia pisarza Jarosława Mikołajewskiego o Ukrainie, rozmowę z psychologiem o tym, co koi nasze lęki oraz wypowiedzi cenionych Polaków, co dzisiaj jest w życiu najważniejsze.  

– Różne sposoby pojmowania luksusu – to miał być temat tego numeru. Najmniej chodziło nam o to, żeby pokazać bogactwo – bardziej interesował nas luksus życia po swojemu, bycia wolnym od potrzeb konsumpcyjnych i podążania za trendami. Ale wybuchła wojna i nasze myślenie o luksusie natychmiast uległo zdefiniowaniu. Luksusem jest możliwość zadzwonienia do mamy, ciepły posiłek, łóżko, dach nad głową i niebo wolne od rosyjskich rakiet. To możemy ofiarować setkom tysięcy uchodźców. Życzliwość jest najcenniejszym, co mamy. To jedyny luksus, który warto pielęgnować – pisze we wstępie Magdalena Kacalak, redaktor prowadząca kwietniowy numer „Wysokich Obcasów Extra”.

W związku z obecną sytuacją geopolityczną redakcja miesięcznika zdecydowała więc przeformułować kwietniowe wydanie „Wysokich Obcasów Extra”. Pierwsza część numeru pt. „Jesteśmy z Ukrainą” jest wyrazem solidarności z naszymi wschodnimi sąsiadami. Z kolei teksty psychologiczne mają pomóc czytelniczkom odnaleźć się w czasie pełnym lęku i wątpliwości.

Na łamach magazynu redakcja przedstawia sylwetkę Ołeny Zełenskiej, która razem ze swoim mężem, prezydentem Ukrainy Wołodymyrem Zełenskim są bohaterami okładki numeru. O tym, jak była pani architekt stała się pierwszą damą Ukrainy, dlaczego do tej pory wolała stać za kulisami, a teraz postanowiła wyjść z cienia i motywować do walki opowiada Dominika Wantuch. – Rola pierwszej damy nie była jej marzeniem. Jednak mimo latających nad głowami pocisków i rakiet niszczących kolejne miasta w Ukrainie Ołena Zełenska stoi przy mężu, nie opuszcza kraju owładniętego wojną – pisze dziennikarka. Czytelniczki znajdą w numerze także wspomnienia poety, reportera i autora książek Jarosława Mikołajewskiego o Ukrainie, który ukojenia szuka w wierszu.

Ponadto redakcja miesięcznika przypomina o zbiórce „Solidarność kobiet nie zna granic”, którą na rzecz obywateli Ukrainy organizują „Wysokie Obcasy” oraz Fundacja Wysokich Obcasów. Całość środków przekazanych Fundacji zostanie przelana na konta organizacji charytatywnych koncentrujących się na pomocy uchodźcom i mieszkańcom Ukrainy. Informacje o tym, gdzie wpłacać datki, można znaleźć na stronie Fundacji lub na Wysokieobcasy.pl.

W drugiej części magazynu znaleźć będzie można m.in. sondę pt. „Luksus w mikroskali”. Monika Redzisz pyta reżyserkę Agnieszkę Holland, szefową polskiego oddziału Lekarzy bez Granic Draginję Nadażdin, dziennikarkę Maję Popielarską, fizyka atmosfery prof. Szymona Malinowskiego, poetkę Małgorzatę Lebdę oraz polską działaczkę społeczną pochodzenia białorusko-rosyjskiego Marinę Hulię o to, co dla każdego z nich jest w dzisiejszych czasach najcenniejsze.

Krystyna Romanowska rozmawia z kolei z prof. Wiesławem Łukaszewskim o tym, co koi nasze lęki. – Przynależność do niewielkiej grupy, świadomość: „na to mnie stać”, „mogę to mieć”, jest bardzo ważnym przyczynkiem do budowania samooceny, krzepiącego poczucia własnej wartości – tłumaczy psycholog.

Kwietniowe wydanie „Wysokich Obcasów Extra” pojawi się w punktach sprzedaży prasy w czwartek, 17 marca br. w cenie 9,99 zł. Miesięcznik można zamawiać także na stronie Prenumerata24.pl z bezpłatną dostawą na wskazany adres albo czytać w formie cyfrowej – na Publio.pl, bądź pobrać w aplikacji „Wysokie Obcasy Extra”.

Numer promowany jest w punktach sprzedaży prasy, a także w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy”, „Newsweek”, „Polityka”), radiu (radiostacje Agory), internecie (Google, Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w mediach społecznościowych na profilach „Wysokich Obcasów” (Facebook, Instagram, YouTube). Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.

Comments

comments

132
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...