Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków

Informacja Prasowa - 07.03.2019
212

Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków

Super Drób rozpoczyna kolejną kampanię reklamową Kurczaka Sielskiego

 

SuperDrob S.A. promuje swoją propozycję w segmencie premium – Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Spoty reklamowe zobaczymy w głównych stacjach telewizyjnych oraz serwisach internetowych w marcu i kwietniu br.

Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków to propozycja SuperDrob S.A., skierowana do bardziej wymagających konsumentów, wprowadzona na polski rynek jesienią ub.r. Na sklepowe półki trafił asortyment świeżego mięsa z Kurczaka Sielskiego, gotowe dania do piekarnika, między innymi Kurczak Sielski z jabłkami oraz Sielskie roladki ze śliwką i boczkiem, a także asortyment wędlin Sielskich.

Kurczak Sielski stanowi naszą odpowiedź na zmieniające się oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów naturalnych, zdrowych i wysokiej jakości – mówi Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A. – Kolejna odsłona kampanii skupia się na najważniejszych cechach Sielskiego, który pochodzi z chowu bez antybiotyków, rośnie wolniej niż zwykły kurczak, jest karmiony paszą roślinną bez surowców GMO i smakuje wyjątkowo – dodaje.

Wiosenna kampania Kurczaka Sielskiego stanowi kontynuację działań reklamowych prowadzonych od października do grudnia 2018 roku. W tej odsłonie zaprezentowany zostanie również asortyment gotowych dań do piekarnika, jako wygodne rozwiązanie dla wymagających konsumentów. Spoty reklamowe – w wersjach 30, 15 oraz 8 sekund – będą wyświetlane przez kilka tygodni marca oraz kwietnia w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych) oraz wiodących serwisach video (m.in. YouTube, Onet, czy Player).

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja ONE House.

 SuperDrob S.A. jest jednym z czołowych producentów drobiu w Polsce, z rocznymi przychodami ok. 1,5 mld zł. Ponad połowę produkcji firma kieruje na rynki zagraniczne –  głównie do krajów UE, ale także do Chin i Japonii, co czyni ją liderem eksportu w polskiej branży drobiarskiej. SuperDrob S.A. jest obecny na rynku od 25 lat i zatrudnia blisko 2500 osób. Główne zakłady firmy znajdują się w Karczewie pod Warszawą, w Łodzi oraz w Lublinie.

Od 2017 r. SuperDrob S.A. współpracuje z Charoen Pokphand Foods (CPF) – światowym liderem w branży rolno-spożywczej. Partnerstwo z CPF pozwala na aktywne uczestnictwo w konsolidacji polskiego rynku mięsnego i paszowego

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...