Kultowa akcja smaku Pepsi z silnym wsparciem marketingowym

Informacja Prasowa - 02.07.2018
166

Kultowa akcja smaku Pepsi z silnym wsparciem marketingowym

Dzisiaj ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360°, wspierająca tegoroczną edycję Wyzwania Smaku Pepsi – legendarną akcję, w której konsumenci próbują Pepsi i innego napoju typu cola i wybierają ten napój, który bardziej im smakuje. Tego lata Pepsi zaprasza wszystkich na Przystanek Smaku, który w każdy weekend zawita do innego z ośmiu miast w Polsce. Gorącą atmosferę podczas wydarzeń dodatkowo podkręcą znani influencerzy Damian Kordas, Jessica Mercedes, 5 sposobów na, Mandzio oraz Dharni, którzy sprawdzą jakich wyborów dokonują Polacy. Razem będą szukać smaków lata 2018.

Silne wsparcie marketingowe

Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera silna kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także działania na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowana jest seria eventów w ośmiu miastach w Polsce pod szyldem Przystanek Smaku. Kampania obejmuje również działania PR.

Spot reklamowy promujący tegoroczną kampanię Wyzwania Smaku Pepsi można obejrzeć tutaj. Przygotowała go agencja BBDO. Za działania w Internecie odpowiada K2 Internet, a za zakup mediów Media Direction OMD. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a wsparcie PR zapewnia Questia.

Ponadczasowy smak łączy pokolenia

Legendarny, orzeźwiający smak Pepsi jest wybierany na całym świecie od lat, łącząc pokolenia. W latach 90-tych z Pepsi związani byli m.in. Michael Jackson i Britney Spears. Z tej okazji ich wizerunek można teraz znaleźć na limitowanej edycji puszek z logo Pepsi w klimacie vintage.

Zasmakuj historii Wyzwania Smaku Pepsi

Kultowa akcja Wyzwanie Smaku Pepsi miała swój początek ponad 40 lat temu w Kanadzie i od tamtej pory odbywa się w różnych zakątkach świata. To świetna zabawa, która zapewnia dużą dawkę pozytywnych emocji i zaskoczenie! Każdy uczestnik ma okazję spróbować Pepsi oraz innego napoju typu cola i wybrać ten, który mu bardziej smakuje. Oba napoje schłodzone są do tej samej temperatury, nalewane ze świeżo otwartych puszek i serwowane w identycznych, nieoznaczonych kubkach. Uczestnik wyzwania nie wie, który napój znajduje się w którym kubku, więc w swoim wyborze kieruje się wyłącznie smakiem. Wyzwanie Smaku można podjąć także z Pepsi bez kalorii i innym bezcukrowym napojem typu cola. Każda osoba, która weźmie udział w Wyzwaniu Smaku Pepsi w nagrodę otrzyma modny gadżet idealny na wakacyjny czas.

– Nie możemy się już doczekać kolejnej edycji Wyzwania Smaku Pepsi! Każde lato ma swój niepowtarzalny smak, który na długo zostaje w pamięci. Zachęcamy wszystkich do świetnej, wspólnej zabawy z influencerami, którzy sprawdzą jak wybierają Polacy. Podczas wakacji Wyzwanie Smaku odwiedzi osiem miast w Polsce. Sprawdź gdzie będziemy w tym roku! – zachęca Michał Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi.

Wyzwania Smaku Pepsi

Wyjątkowe atrakcje podczas Wyzwania Smaku Pepsi

Tego lata Pepsi zaprasza wszystkich na Przystanek Smaku. Do każdego z ośmiu miast: Sosnowiec (14-15.07.2018), Warszawa (21-22.07.2018), Rzeszów (28-29.07.2018), Olsztyn (04-05.08.2018), Toruń (11-12.08.2018), Gorzów Wlkp. (18-19.08.2018), Białystok (25-26.08.2018), Słupsk (01-02.09.2018) przyjadą food trucki z różnorodnym street foodem. Damian Kordas, zwycięzca IV edycji programu MasterChef, dołączy do ekipy Wyzwania Smaku Pepsi i będzie szukać smaku tego lata. W specjalnie przygotowanej strefie spotkają się z nim znani influencerzy: Jessica Mercedes, Mandzio, Dharni oraz chłopaki z 5 sposobów na. Zachęcą fanów do podjęcia Wyzwania Smaku Pepsi i wraz z nimi stworzą unikalne zestawy na lato.

Jak być na bieżąco? Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie i regularnego odwiedzania strony www.pepsi.pl/wyzwaniesmaku

Comments

comments

166
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...