Kuba Miński przechodzi do Cape Morris z newonce.media

Informacja Prasowa - 02.04.2024
107

Kuba Miński dołączył do zespołu Kreacji w agencji Cape Morris, gdzie obejmuje stanowisko Senior Copywritera i Team Leadera

Kuba Miński dołączył do zespołu Kreacji w agencji Cape Morris, gdzie obejmuje stanowisko Senior Copywritera i Team Leadera.

Kuba Miński od ponad ośmiu lat działa w branży kreatywno-mediowej. Przez ostatnie 4 lata pełnił rolę Media Owner serwisu newonce.sport i Creative Head w newonce.media, realizując kampanie i eventy dla marek takich jak: adidas, Ballantine’s, Disney, Netflix, Samsung, New Balance, Żywiec, Levi’s i Converse. Był również odpowiedzialny za rekrutację i koordynację działań dziennikarzy w ramach struktury newonce.sport oraz tworzenie i realizację koncepcji kreatywnej kampanii “Mamy tak samo” dla newonce.radio. Wcześniej pracował dla m.in. w Webtalk i They.pl

Cape Morris już na poziomie pierwszych rozmów rekrutacyjnych dało mi odczuć, że liczy się człowiek. To podejście sprawiło, że obawy, które zwykle towarzyszą procesowi rekrutacji zniknęły dosyć szybko i nasze wspólne, dobre przeczucia – znajdują odzwierciedlenie w codziennej pracy.

 Po odejściu z newonce.media zapowiadałem na swoim Linkedinie, że szukam miejsca, w którym będę bawił się przynajmniej równie dobrze, co przez ostatnie lata – teraz już wiem, że będzie to zdecydowanie więcej, niż tylko dobra zabawa.” – mówi Miński.

Comments

comments

107
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...