Kuba Kaliciński przejmuje zarządzanie Kalicińscy.com

Informacja Prasowa - 05.08.2016
224

Kuba Kaliciński przejął zarządzanie Grupą Kalicińscy.com

Kuba Kaliciński przejął zarządzanie Grupą Kalicińscy.com i  zastąpił na tym stanowisku Macieja Kalicińskiego. Nowy szef zapowiada duże zmiany w strukturze i charakterze działalności agencji.

Kuba Kaliciński z branżą marketingu i reklamy związany jest od ponad dekady. Karierę zaczynał w agencji interaktywnej Orbita Nowe Media, która w tamtym czasie odpowiadała za tzw. sferę digital w ramach struktur BBDO. Następnie pracował w warszawskim studio postprodukcyjnym AlienFX. W 2006 roku wraz z bratem Maciejem założył Kalicińscy.com, jedną z najszybciej rozwijających się niezależnych agencji interaktywnych, która dzięki zdobywanemu doświadczeniu przerodziła się w agencję marketingu zintegrowanego z silnymi kompetencjami w obszarze digital. Przez lata był jej Dyrektorem Kreatywnym. Tworzył komunikację marketingową w digital dla takich marek jak Skoda, IKEA Polska, Red Bull, Tchibo, Knorr, Dove i Castrol.

W 2015 r. założył w strukturach Grupy Kalicińscy.com nową agencję reklamową Fog Content Agency, której głównym obszarem działania jest tworzenie strategii marketingowych marek w oparciu o treści wideo. Do jej klientów należą m.in. Red Bull, IKEA Polska, Hasco-Lek, Avon, Castrol. W ramach Fog Content Agency zrealizował spektakularny międzynarodowy projekt „Red Bull Heli Drifting” z udziałem Felixa Baumgartnera oraz Jakuba Przygońskiego.

W pracy kieruje się dewizą: „ludzie nie oglądają reklam tylko to, co ich interesuje…”

Oprócz tworzenia strategii obecności marek w Internecie, pracuje aktywnie jako producent, reżyser, operator i scenarzysta. Prowadził również warsztaty dla studentów w Warszawskiej Szkole Filmowej.

W skład Grupy Kalicińscy.com wchodzą agencja marketingu zintegrowanego Kalicińscy.com, agencja contentowa Fog Content Agency oraz wypożyczalnia profesjonalnego sprzętu do produkcji filmowej – Toolernia.

Comments

comments

224
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...