Które promocje najbardziej zachęcają kupujących?

Informacja Prasowa - 21.11.2016
223

Konsumenci kochają okazje zakupowe, ale które promocje są najbardziej skuteczne?

Komunikacja marketingowa w handlu detalicznym ma ogromny wpływ na decyzje zakupowe. Kiedy zapytano kupujących, co wpływa na ich wybory, okazało się, że promocje są decydującym czynnikiem.

konsumenci

Najwięcej respondentów (44 proc.) wskazywało na wpływ informacji umieszczonych bezpośrednio na regałach sklepowych, z kolei 41 proc. na estetykę witryn sklepowych oraz dostępność próbek produktów.

Innym czynnikiem kształtującym popyt konsumentów, który w handlu był i jest zawsze obecny, a w czasach transparentności wymuszonej przez internet staje się często jedyny i podstawowy, jest cena towaru lub usługi. Fakt ten nieuchronnie prowadzi do nasilenia promocji w celu przyciągnięcia coraz to liczniejszej grupy osób poszukujących atrakcyjniejszych cen. Ponad połowa wszystkich kupujących (58 proc.) deklaruje, iż porównuje ceny w różnych sklepach, co jest wyraźnym sygnałem, iż cena jest decydującym czynnikiem prowadzącym do zakupu.

Zatem komunikat jest jasny – my konsumenci jesteśmy bystrzejsi, zwracamy baczną uwagę na promocje i informacje, więc wy, sprzedawcy, musicie się dostosować do naszych wymagań i nowych okoliczności prowadzenia biznesu.

Źródło: GFK Polonia

Comments

comments

223
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...