Nielsen Audience Measurement - oglądalność stacji i programów TV w lutym
Według danych Nielsen Audience Measurement , w lutym najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w grupie komercyjnej był TVN, a programem – serial „M jak Miłość”.
Na czele najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych w grupie komercyjnej, oprócz TVN-u znalazł się Polsat, TVP 1 i TVP 2. Z pierwszej trójki tylko Polsat może pochwalić się wzrostem oglądalności w porównaniu do analogicznego okresu z zeszłego roku. Straty widzów są na poziomie kilku tysięcy osób.
Jeśli chodzi o oglądalność poszczególnych programów telewizyjnych, to na czele w lutym tego roku znalazł się serial „M jak Miłość”. Jako jedyny z wymienionych w zestawieniu programów, flagowiec Dwójki utrzymuje widownię powyżej 2 milinów osób. Ogromną popularnością wciąż cieszą się transmisje zawodów sportowych – zajmują kolejne trzy miejsca w zestawieniu. Najpopularniejszym programem stacji TVN w lutym był teleturniej „Milionerzy”. Jedynym programem Polsatu ujętym w zestawieniu, jest powracający na antenę po dłuższej nieobecności talent show „Idol”, z widownią na poziomie ponad miliona stu tysięcy.